Godmorgon lör 27 jan
Kan inte fatta … men snart har första månaden på det nya året sprungit iväg *Ler*…. ja tiden går fort fort…
Vaknat tidigt o fördrivit lite tid, svårt att somna om. Ska snart gå en morgonpromenad -när dom små vaknar o tar sig ur sängen - inte det mest populära den här årstiden *ler*
Idag står tvätt stugan o städa några musburar på schemat, sen ikväll ska jag på inflyttningsfest … vi laddar med varma kläder för dom har flyttat ut till en hus… o dom var så inne på att det var ett hus att dom inte kolla de om det var bebott vintertid inna = inte.. utan enbart som sommarhus…. så ja … dom får utnyttja varma kläder om man säger så…. sen får vi se om jag får en bra vägbeskrivning också *Ler*
Hade egentligen velat möta upp maddemusen för att låte Sven Bertil flytta hem… men tyvärr så går det inte … så han får stanna här lite till o bli lite mer bortskämd;)
Hur ser eran lördag ut? Massor av aktiviteter eller bara lugn o skön?

Var ute med hunden före 7. En av hans favorittikar löper och när det är sånt på gång väcker han matte tidigt - även om det är lördag…
I eftermiddag spelar sonen innebandy i Karlstad. Jag ha lovat dottern att vi ska åka dit redan på förmiddan så hon får shoppa lite….
Carina kom hit igår. Idag var vi uppe i zooaffären (där jag fick med mig några sötisar hem…) o medan jag funderade på namn så fixade vi mat o sen var det dags för Carina att åka hem.
Sen har jag sovit…hrm… Men det blev sent igår o tidigt imorse så jag var så trött. Nu är råttorna ute o jag sitter här o känner mig så glad över mina nytillskott.

Jag var uppe i Stockholm och hämtade två råttdamer idag sitter här trött och undrar hur jag skall orka till jobbet imorgon bitti
….
#2 Föder Carina Mohlin (fd Bubasti´s) fortfarande upp möss?
Min syster har varit här idag :) Det var jättekul! hon stack just ;)
Sen så har jag tagit det lite lugnt.. iallafall imorse ;) Kan hålla med Mandymoo att tiden gått fort.. tycker också det.
Har varit med mössen också :) Dom små gullpluttarna xD
Jag har fixat eget photobucketkonto.. med 60 bilder ;) och 5 filmer.. det är bara o kolla in: http://s166.photobucket.com/albums/u118/malin_2/

#5 många fina bilder .. du får inte glömma lägga ut dina teckningar också…
Ja malin om du vill så kan man skapa olika album i photobucket… tex möss - kanin - filmer - teckningar - fotocollage - skrivbordsunderlögg - övrig osv… sen lägga in dom lite mer sorterat.. lättare att själv hitta sen - jag gjorde inte så från start o ångrar mig nu när det blivit några bilder i mitt… o man ska leta *ler*…. men jag har lagt ut så många bilder i olika forum att om jag börjar flytta om så försvinner bilderna så, jag ångrar att jag inte gjorde det från start. *Ler*
Tack
Blev visst ingen länk :P fixar det nu..
Jaha kan man göra olika album! Då fixar jag det! Men kanske inte ida :P men är ledig.. ons tor och fredag :) då har jag ingenting o göra xD

Ja man kan göra det… fick lära mig det efter att Grodan gjort det *ler* Så jag var inte smart nog att komma på det själv… men det är smart så att man lättare hittar sen om man vill ha någon…
Du bara gör dom olika albumen - sen ovanför varje kort har du olika valmöjligheter som flytta ta bort osv… då klickar du bara flytta - sen får du upp valmöjlighet - väljer till vilket album… så slipper man sitta o lägga in alla igen - jätte bra *Ler*
vad har jag gjort?