Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 266 ggr
mandymoo
0

Fleecefilt beroende eller samlare

Min dotter säger att jag har fleecefilt mani… tänk jag kan inte  alls förstå vad hon pratar om … att ha över 10 st o lystet snegla på flera är väll inget beroende…

Såg så snygga i nya färger igår o hon höll på att bli galen … men mamma inte flera nu *ler*

Fast jag samlar på annat också… som damm tex ;)

Vad samlar ni på? Berätta o visa bilder.

Pehpsii
0

my little ponies.

INgen som känner mig skulle kunna gissa. Svartklädd rockare med dreads och tatueringar som samlar på små söta rosa/lila ponys (=

Men dom är ju sååå fina (=

ps: om någon har några gamla ponies från 85 så är jag mkt intresserad!

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

mandymoo
0

*ler* Nej vi har alla våra mörka hemligheter ;)

Laika
0

Vackra mönster, som på servetter och inslagspapper. Förr var det för att göra kläder till pappersdockor, nu är det för att scanna dem och göra kläder till Sims 2. Ja, så är det plåtburkarna då… Jag samlar säkert på fler saker, men kommer inte på något nu.

#1 ^_^ Skulle gärna själv samla på ponnysar, men dels kostar det ju, och dels stod jag inte ut med att vara så besatt av Tradera som jag var när jag försökte.

Liz85
0

Själv samlar jag på Carolasaker, möss givetvis och så hästar men hästarna ligger nere just nu då det inte finns plats för de uppe.

Dock ligger alla i förrådet med en lapp i varje låda om vad de heter. När jag flyttar så kommer de troligtvis upp för att stå snyggt uppradade på någon hylla och med lapp som talar om vad de heter, men det blir inte så att jag kastar mig över alla hästar jag ser utan köper någon då och då som är ett fint tillskott de redan befintliga…

Samlade även på bokmärken tills mina fem album blev stulna från förrådet *snyft* och frimärkerna funderar jag på att sälja till någon som har större intresse av de, även om de är fina att kolla på ibland.

Grodan
0

jag samlar leenden… lägger dem i en ask som jag öppnar när jag vill bli glad… Skrattande

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

mandymoo
0

#4 är det alla typer av hästar eller vissa … jag tänkte på är det bara figurer, eller typ bilder som vykort, tavlor osv också?

Jag har gjort hästhuvuden i lera också… men hittar inget så jag antar att alla har gått iväg som presenter till dotterns kompisar *Ler*…

Jag samlar på egyptiska saker, hundar av 2 raser afghan o malteser, erotiska figurer o möss i lite mindre skala *ler*

#5 Ja det var en bra ide… får skaffa en stor plåtburk… åkter till Laika o norpar en … för att ha att samla i *Ler*

Liz85
0

#6, det är väl mest barbiehästar och de där hästarna med "päls" påklistrad och har medföljande sadel. Sedan kan andra hästar också gå bra, men de där små tråkiga fånen till spinkiga plasthästar som skriker "slit-och-släng-leksaker" är ingen höjdare…

Och just ja, du hade en till fråga. Det är bara figurer. :)

mandymoo
0

Då vet jag vad det är för typ av hästar… som lite sammetsaktiga eller hur??? Sånna hade jag massor av när jag lekte med hästar *ler*

Laika
0

#6 Räcka ut tungan Mina burkar är redan i användning, så det så. Burksamlande är praktiskt när man har saker som man inte vet var man ska göra av… Fast det leder till att man samlar på fler saker. Har en hel burk deodorantkulor, t.ex. Fundersam (Tips om vad man kan göra med dem är välkomna…)