Mus iFokus

Mus

Etiketttävlingar
Läst 1456 ggr
SimplyLuck
0

Marsmusen | Marchmouse

Posta bidrag

- ladda upp foto och skriv berättelse om musen -

i denna tråd

till och med 25/2!!!

Mouse of the month; March!

Upload a picture of your mouse and a personal story about it, in this thread. Pixels about 800x600 (larger is ok - it will automaticly be resized to maximum 800 pix width). Only one pic per member. Until 25 of February!

Varje månad har vi en tävling: månadens mus. Medlemmar på mus-ifokus deltar genom att bifoga ett foto på sin tammus, ca 800 pixlar brett, samt en personlig berättelse om den. Endast ett bidrag per person. Månadens mus avgörs genom röstning av medlemmarna - denna vinner ära i all evighet

Sedan kommer någon av dessa möss koras till årets mus. Det kommer ni; medlemmar i musifokus få rösta om! Årets mus kommer förutom äran vinna ett musligt pris!

Obs! Ett bidrag / person gäller! Välj ett foto som är ca >>>>800x600 pixlar<<<< - det vill säga inte för litet foto, då det blir svårt att bedöma och se små bilder. Större går bra då det skalas ner till 800x600.

Erat bidrag lägger ni i den här tråden ända fram till den 25/2. (omröstning sker sedan endast till den sista i månaden)

Glöm ej den personliga berättelsen om musen!!!

// Elin B.

Charlie2006
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag då får jag väll vara med med min pojke Kanel. Köpte han nu i vintras från Malin i skåne.

Han ska fram och lukta på allt och snabbt går det när han är i farten Tungan ute. Vet värkligen vad "tyst som musen menas" och roligt att klättra på och utforska katterna tycker han (det värkar som det ellerfall).

Kanel är annars en liten långhårig abby pojke med färgen Beige Fox

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Charlie2006
0

Byter ut denhär mot #1 bilden :).

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

[Kamillah]
0

Bidrar med denna bild på min lilla Kiera :) Ej jag som tagit bilden men jag fick tillåtelse av uppfödaren att ställa upp med den i tävlingen.

Hon är en jättenyfiken liten dam som inte är så jättetam än, blir nervös när man håller i henne men om man går utanför buren så kommer hon genast och ställer sig med tassarna på dörren. Hon följer efter en av mina andra möss, Marilyn, vart hon än går. Hon bestämde sig nog för att Marilyn skulle vara hennes nya mamma ;)

ajanki
0

Bidrar denna månad med min söta Stepp. Hon kom till oss i Söndags (från Kent & Kerstin)så vi har inte lärt känna henne så jättemycket. Men det jag märker redan nu är att hon har en härlig personlighet! Hon är lugn, snäll, pussig och har enormt mycket tassdarr. Och så tycker ju jag att hon är jättevacker att se på också!

KerstinL
0

Jag tror minsann bidrag #3 hör hemma i marsbebisen och inte här.., kanske nån moderator som har lust att flytta den? Skrattande

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

[Kamillah]
0

#5 Jo jag märkte det imorse haha :) Om det går att flytta mitt inlägg till marsbebisen så gör gärna det!

Binajis
0

Här kommer Stepps syster Zalsa Skrattande

En otroligt trevlig liten dam som snabbt är framme och hälsar när man kommer. Kilar upp och ner för armen eller sitter still i handen och myser. Hon har precis som syrran jättemycket tassdarr och för mig som inte har upplevt det förut är det väldigt fascinerande! Zalsa boar mycket och är den som är först att gräva ner matskålen… Dessutom popcornhoppar hon då och då, tar en vända i buren då hon hoppar och skuttar åt alla håll och är överallt och ingenstans - samtidigt!

Behöver jag säga att jag är döförälskad i den här musen? Kyss

Ps. På bilden är Zalsa i rasthagen och vi har börjat riva av tapet på väggen bakom. Har en lillebror som gillar att skriva "tags" på den. Don't mind it… ds.

Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.

http://www.freewebs.com/binajismarsvin