Mus iFokus

Mus

Etikettfotografier
Läst 692 ggr
Littlem
0

Lakrits

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fotade min svensktypade lilla hona idag för hon är så rund och go om magen. Hon är ju troligen med ungar efter att ha gått med min nya "hona"  =/

Hon blir nog en bra mamma iaf. Lugn och nyfiken. Kommer och hälsar när man öppnar terrariet och är lugn att hantera.

Littlem
0

Nya klätterhuset är skoj!

Littlem
0

Hennes bästa sida? ;)

Littlem
0

Frosseri!

Trollhassel
0

Oj så fin! Sötnos!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Ratata
0

Underbar päls! Jättefin flicka, det där :)

fiffiluren
0

Jättesöt, hon ser väldigt lung och tervlig ut och hon har en fantastisk päls. Saknar å ha svarta möss så jag avundas dig lite. Di fick till bilderna jättebra, det är svårt att fota möss om du frågar mig. Sen att du fick bilder där hon inte har en massa ludd i pälsen (det syns ju så tydligt på svarta möss).

Men lycka till med lilltjejen, och blir det nu ungar så önskar jag dig all lycka, om du inte läst dom så rekomenderar jag artiklarna här på mif och sånt om ungar och avel, så du vet vad du ska tänka på när du ev får smått.

Glad

Littlem
0

Tack allihop!

Jo jag gillar ju de svarta. Och när min gammelhona Tortilla gick och dog så burkompisen Twix blev ensam så fick jag ju den här tjejjen av en vän som odlar möss (som foder dock). Men hon är hur trevlig som helst den här tjejjen och har som sagt fin päls och bra temperament.

Mm det där med att få skräp i pälsen på bilder är verkligen störande. Just när man vill ta ögonblicksbilder och inte har tid att "städa" mössen.

Jo jag har ju haft ungar förut. Men jag har läst bra Artiklar här på sidan med så!  Återstår att se om det dyker upp smått, men jag tycker det ser ut som "bäbishäng" på sidorna av magen så.