Mus iFokus

Mus

Etiketterburströinredningtillbehör
Läst 1260 ggr
Muszimba
0

Aspflis.

Hur många är intresserade av att använda Aspflis till sina möss?

Jag kan fixa Aspflis som är på 100 liter/12,5 kg för ca 165:-om tillverkaren inte har höjt priset sedan jag talade med dem senast.
Måste visserligen gå via min zooaffär då tillverkaren inte säljer längre till privatpersoner, dock får man som köpare hämta själv hos dem här i Stockholm.

Jag vet att det kan tänkas vara någon/några som är intresserade av det, men är ändå intresserad av vem/vilka som är det.

lothus1
0

Just nu betalar jag 89kr för 5 kg. Det är ju bra om man kan få det lite billigare.

Jag bor ju s-holmområdet så det är ju ett plus oxå.

Mymlan
0

Jag är intresserad av 2 säckar i slutet av Januari.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Muszimba
0

Jag kan ju tillägga att det inte lär bli någon beställning hos tillverkaren innan 20/1 för att hämta tidigast 25/1. Allt för att vi ska kunna bli några som handlar av dem. Ger er alltså lite tid.

dreamiz
0

Hade jag bott i Stockholmstrakten hade jag varit med! Men nu bor jag för långt ifrån tyvärr..

Elyria
0

Säger detsamma som Dreamiz. Härikring hittar jag inte längre aspflis….

Grodan
0

Vad är det för aspflis - från vilket företag? Är det autoklaverat?

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Muszimba
0

Till Grodan och alla andra. det är autoklaverat då det kommer från Scanbur.

mandymoo
0

Skulle vara bra om du kan kolla upp priset också? Nu vet jag ju inte när du pratade med dom om det här priset. Men vet ju att andra har höjt sitt pris en hel del. Så frågan är om bara dom gjort det för att tjäna mer på det om dom märker att det här var någotn som flera vill ha till sina djur… eller om priset höjs från grossiten av annan anledning.

Muszimba
0

Jag pratade med dem i augusti/september, men tänkte ringa dem nu i veckan. Om de inte har öppet denna vecka, ringer jag dem i nästa för att dubbelkolla priset.

Muszimba
0

Puttar på.

Ingen annan än mymlan & jag som ville ha Aspflis??

Mymlan
0

Vi ses ju på söndag.. Ingen pris ändring fortfarande 170:- ?

amaira
0

Vad är det ordinarie priset? *lite intresserad*

Muszimba
0

Ordinarie pris är 165:-/säck på 100 liter/12,5 kg. Sedan beroende på hur många man är och beställer så får vi dela på Administrationskostnaden som är 40:-. Just nu har jag redan bokat 2 Aspflis och 1 Rått&Muspellets(min). Jag bokar dessa via min Zoobutik ssom jag har så pass bra kontakt med att jag bara säger till henne vad jag behöver beställa från Scanbur och hon ringer då till dem och beställer, jag hämtar om det inte är för många säckar. Kan inte ta för många själv på buss, pendeltåg och tunnelbana. Men om någon mer vill ha och kan köra, så säg till så ska jag beställa och vara med vid hämtningen(krav från min Zoobutik). Det är ju jag som är mellanhand i beställningarna.

Muszimba
0

Kan ju säga att priset som vi får är butikspris, alltså det pris som Zoobutikerna får betala. Det är ju billigt med 165:- för 12,5 kg/100 liter aspflis. På PWSS kostar den åtminstånde det dubbla för att få den hemkörd.

Mymlan
0

Mörby zoo tar 500:- för aspflis de tar hem från Gibbon.