ja ha ja
nu har jag fått mig 2 nya mushonor till idag, det var en som köpte 2 honor igår som han tänkte avliva idag pga att de var dräktiga, visst de är vita med röda ögon men med deras temperament så sa jag till honom att jag kan ta dem istället för att de skulle avlivas
de är glada, nyfikna, kommer gärna upp i handen på en etc
jag har ju gerbiler och råttor med värre temperament som bor här hos mig och de bättrar sig allt riktigt bra (från att vara rädd och hugga till att våga klättra upp i knät och bli kliad)
men nu kommer jag få min/a provkull/ar lite tidigare än beräknat, om det är någon som är intresserad av sällskapsmöss när de är födda och leveransfärdiga kan höra av sig, kommer nog inte ha plats för hela 2 kullar med möss här hemma
Grattis till nyförvärvet, och lycka till med provkullarna.
Dom verkar trevliga och fina.
Ja,så kan det bli ibland…jag håller med att man inte bør avliva trevliga och friska djur…men det kan ju hända du får problem med å sälja vita møss med røda ogon tyvärr…
Men det kan hända jag ta imot en om hon är trevlig och lugn i handen…en av ungarna forstås
jag kommer hålla på med dem ganska mycket ju, vill ju ha tama ungar
det är de här 2 vita och min förra vita hona som är mest kelsjuka av de 5 möss som jag har, tycker att det är fel att välja bort sådana här möss som sällskap när de har såpass bra temperament enligt mig
Varför skaffar du fler djur om du gett bort djur för att du inte hade tid för alla?

Vart finns dessa möss????
jag var nere i en depressionskurva (ganska djupt nere pga att jag slarvat med min medicin) och ansåg att de behövde ett bättre ställe än hos en som bara orkade ge dem mat och vatten, nu mår jag bra mycket bättre plus att skulle jag hamna där igen så har jag skaffat hjälp med att kela och pyssla om dem sedan hade jag en mor som tjatade på mig och jag orkade inte med tjatet just då
#6 förlåt att jag missade ditt inlägg de finns i årjäng i värmland
den ena honan har gått från rund om magen till päronformad till pumpaformad mage

vilka fina små tjockisar :).. och bra att de lever ;)
Mvh Caroline
Medarbetare på Svåra Tider
de lever och mår så bra, men de piper väldigt mycket ju
man kan ju se 8 på bilden men det är 10 st där
Oj oj, tänk att det blev så många :)
Lycka till nu Stefan!
kram
det föddes 11 st men bara 10 st överlevde, men de som lever växer sig stora och starka
de är ju 1 vecka idag och minns jag rätt så öppnar de ögon och öron runt 2 veckor kommer bli spännande

haha.. tycker det ser ut som hundvalpar ^^
Mvh Caroline
det tycker jag med på ett sätt

hihi^^
är du säker på att de inte är hundar :P^^?
Mvh Caroline
isåfall är de väldigt väldigt små pygmehundar då jag kan ha alla ungar plus mamman i handen hehehe

kanske ^^ vem vet^^
Mvh Caroline
vilka små nallar!!! Jättesøta! Man får lust å putta nosen ned i hela høgen och pussa….

sötisar! hur gamla är de?:)..
Gud vilka sötisar! :)
Mvh Caroline
de är 15 dagar idag men 13 dagar på kortet