African Bell

Ser ut som en typ av blue tan om jag ser rätt på bilderna. Vad finns det för färg bakåt förutom föräldrarna?
Söt var hon iallfall :)

På mors sida finns Black tan, chocolate tan, Sabel.
På fars sida finns Black tan.
Såg på din hemsida att det var Viby-möss och hon har ju blått i sina linjer :) Antar också att det är Ville som är fadern? Hans far Simon vet jag har gett blå avkommor :)
För övrigt så ser Ville inte ut att vara chocolate på bilden på din hemsida, men jag vet inte om det är ljuset som kanske spökar? Han ser nämligen ut att ha någon blåbaserad färg på bilden :)
Vackra möss fick du i kullen ivf! Hojta till om du vill sälja någon blåing framöver, då är jag intresserad! :)

Det är ljuset Ville är choklad i verkliga livet. Ja Ville är far till Bell.
Ja syskon till Ville är Blue tan, chocolate tan och black tan.
Då kan Bell vara Blue tan?
Visst är hon blue/tan, din fina Bell. 
Och Ville heter inte bara Ville, utan Vibys Ville, alltså född (och då också färgbestämd och reggad) av Lena.
Att se färger via foton är ibland svårt, ibland lätt, foton kan visa så olika färger.
Och Ville ska flytta hem till mig, YIPPI 

#7 Ja lill Ville flyttar snart hem till dig. Själv måste jag hitta en passade mu (y)slig hane till mina damer här hemma… finns det någon trevlig och snygg tan mage där ute?
Glömde skriva det i mitt inlägg, men visst är Bell blå tan! :)
Sparade faktiskt bilden på Vibys Ville och tog in den i photoshop där jag tog bort blåsticket, och visst är han choklad! My bad..!
Jag har tanmagar till salu (vet dock inte hur många jag har kvar, ingen är såld än, men det är några som vill känna och klämma på dem på utställningen den 21a :))
Jag har då svart tan kh i olika åldrar. Någon satin också. Både honor och hanar. Bakom dem finns helsvarta mycket trevliga möss från TantSelma och tan-möss från Vibys i olika färger (svart, blått, choklad, dove, och silver).
Jag tar med dem på utställningen, så är du intresserad får du känna och klämma på dem där :)
Måste bara säga att Evelyns ungar är något alldeles vansinnigt vackra och snygga!!
Och riktig tanfärg också, djup och härlig!
Dom blir du snart av med, Evelyn.
(Jag, som aldrig impulsköper, eller köper möss utan noga tankearbete först, kunde inte motstå!)

Ååå Evelyn då kan du maila mig bebisarnas stam? cicci.gullberg@hotmail.com
Hoppas du har en passande tan mage till mig
Du har fått mail! :)
Spännade utställning! Jag vill ju ha en hona till min Vibys Urax som är blå tan efter Vibys Lea…mycket klämmande blir det!
Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare