Ca ½ torv bal
Säljer den torv jag har kvar då jag slutar helt med torv till mössen.
Om ingen vill ha så kastar vi det som är kvar.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Säljer, eller kastar? Varför inte ge till någon som vill ha istället?

Ja om du ändå vill bli av med den så varför inte ge bort den om någon kommer o hämtar den.
Tänk att alla tror att JAG ska skänka bort allt jag har att sälja oavsett det är djur eller prylar. Om jag vill ha nått så får jag allt betala för det jag vill ha oavsett vad det är.
30:- för en ca ½ torvbal har ALLA råd med.

Nej det har ingen sagt… men du skrev att du ska slänga den om ingen vill ha den - så kan man ju lika bra ge bort den - det var nog mera så vi tänkte.
Om ingen som vill ha så gör torven mer nytta ute i skogen än bara stå här.
Om ngn vill ha så ska jag vara i Mörby centrum 11.40 på söndag den 4/2 den kan tas dit men då måste jag veta dagen före. Vardagar så kan den tas till Rotebro samma där vetskap om det dagen före.

Jag förstår inte heller riktigt, om man ändå ska slänga det kan man väl likaväl skänka bort det?

Men jösses, 30:- är väl inte så mycket att betala? Hon skrev ju att hon annars ska "slänga" det i skogen där det isåfall gör mer nytta, eller så får väl ngn köpa det för 30:- … eller?! Aja ^^

Synd att du inte kommer förbi city =oP Då kunde jag ha köpt det av dig.
Kramen!

Lothus 1; varför inte ta tuben upp till Mörby, jag ska dit å träffa Mymlan den dagen och jag bor i Hökarängen. Men vi ska visserligen göra lite saker tillsammans.
#8 Allt går att ordna. Men varför ej möta mig och Muszimba på söndag i Mörby det är ej långt och tar inte så lång tid..

#10 Jag hade tänkt att komma med bil till city, men jag ska se om jag kan få honom att köra till mörby *S*
Tänkte på att det var en ½ bal och att man till detta behövde bil =o)
Jag återkommer vettja =oP
Kramen!
#12 Bil sådan moderniteter har inte jag, har inte ens lappen.. Jag fraktar den i min sons (han blir 18 nu i september) gamla liggvagn. Ja, vi tar det mesta i vagnen, matkassar m.m. Är det större och tyngre så tar vi pirran. R var i höstas ner till Tumba och hämtade hem ett 240L akvarium (ej helt, läckande) och åkte kommunalt.
Balen är inte tung.

Ha, ha Mymlis =oP
Jag har inte heller bil, men några av mina vänner har som tur är ;o) De är så himla goa att ställa upp på mig ibland =o)
Ja, jag kommer ihåg när du berättade om det äventyret =oD
Vilken bedrift (tycker jag dårå) !
Kramisar!