Döpa mushemmen
Döper ni era mushem? Här bor "familjen museby" etc?
Jag brukar faktiskt döpa mushemmen lite…
- i buren phoenix1 bor tomas honor
- i buren phoenix2 ska kanel bo sen
- i gosterrariet bor 5 gospojkar söner till de förra gospojkarna Ris
- i nymusterrariet bor Hieronymus 5 söner
- i unghonburen bor oparade unga honor
- i gammelhonburen bor äldre honor och en gammal hane

Nää, men det är ju en kulig ide!
Jag ska döpa mina hem till Midgård & Valhalla *lol*
Kram!
Ja, jag tyckte också det! 

- Slottet, för buren är vår största(50*80*50 cm).
- Prinsessburen, vår äldsta mus bor där och är vår lilla prinsessa.
- Tvillingburen, där tvillingpojkarna ska bo från Elin.
- Karantänen, den är vad det heter. Den är för nykomlingar som så småningom ska in i slottet.
Vilka trevliga namn, Muszimba!

Har visserligen 1 bur till som är en labbur, men den står ca 60 mil neråt i landet hos min syster i svedala, Skåne.
De sista som bodde i den kan få ge namnet på den: ninburen, det bodde 4 övergivna ninisungar i den under några veckor innan de bytte bur.

Jo då… dom har ju fått namn… ska man säga arbetsnamn *ler*…. så man vet vilken man pratar om ….
ja, det är klart… berätta nu, mandymoo… "knullburen"?… *fniss*
får en Sajtvärd skriva så???
#7 haha.. grodan du är sjuk *fnissa* men det är såklart positivt menat
om jag hade en sån bur skulle det nog heta kärleksnästet eller nåt, men ja.. ditt förslag var nästan bättre *höhö*
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
ja, tack!
porrstugan kanske… haha

men Grodan .. ja det var nog på tiden att jag kom tillbaka o kan peka med fingret o säga "fy på dig"
Sånt gör vi inte här hemma hos oss… *Ler*
Nej det är mera sånna namn som "finskornas" "tjejernas" "småttingarnas" o "killarnas" Ja o sen då Torstens lägenhet *ler*…. hanaras burar är inte namngivna så utan det blir ju Torsten Putta o Eros…
Jolly o Äggröra kanske kan få heta "kärleksnästet" …. för det är sånt vi sysslar med hemma hos Svensson… kärlek ingen porr… fy på er *ler* Tänk på att jag är en gammal tant ochkan ju bli helt chockad… *fniss*
hihi… läste att du blir het på choklad

Choklad mmmmmm *ler* tja man får ta det man har vet du *ler*

Någon annan som har namn på sina mushem ???
Njoo :P Gumburen :P Det är Jenny och Julia det :) Sen har vi.. Engelska torpet *asgarv* Och Fluffkrypinet *hihi*