Mus iFokus

Mus

Etiketttävlingar
Läst 1224 ggr
SimplyLuck
0

Aprilmusen | Aprilmouse

Posta bidrag

- ladda upp foto och skriv berättelse om musen -

i denna tråd

till och med 25/3!!!

Mouse of the month; April!

Upload a picture of your mouse and a personal story about it, in this thread. Pixels about 800x600 (larger is ok - it will automaticly be resized to maximum 800 pix width). Only one pic per member. Until 25 of March!

Varje månad har vi en tävling: månadens mus. Medlemmar på mus-ifokus deltar genom att bifoga ett foto på sin tammus, ca 800 pixlar brett, samt en personlig berättelse om den. Endast ett bidrag per person. Månadens mus avgörs genom röstning av medlemmarna - denna vinner ära i all evighet

Sedan kommer någon av dessa möss koras till årets mus. Det kommer ni; medlemmar i musifokus få rösta om! Årets mus kommer förutom äran vinna ett musligt pris!

Obs! Ett bidrag / person gäller! Välj ett foto som är ca >>>>800x600 pixlar<<<< - det vill säga inte för litet foto, då det blir svårt att bedöma och se små bilder. Större går bra då det skalas ner till 800x600.

Erat bidrag lägger ni i den här tråden ända fram till den 25/3. (omröstning sker sedan endast till den sista i månaden)

Glöm ej den personliga berättelsen om musen!!!

// Elin B.

enbartmalin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I den här högen ska fokusen ligga på Min black and tan tös Valmo.

Valmo är en underbar tös med mycket energi, så fort locket är av är hon framme och vill ut och springa. Sitta still är inget för min tös, mycket fart frammåt. Hon smiter gärna ut på nätterna och ibland sitter hon uppe på akvariet när jag kommer upp på morgonen och väntar på lite godis. En helt underbar mus! :)

Hälsningar Malin

StillaSinnet
0

"Kiwi" Vibys Urax är en blue tan. Underbar kille som är så vacker!

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

SimplyLuck
0

#2 jättesöt musis, men jag tror visst du glömde den personliga berättelsen om honom^^Tungan ute

// Elin B.

StillaSinnet
0

#3 nyinhndlad. han har inte så lång berättelse…än ;)

lukiluk98
0

det här är min mus hona tindra som tyvär  dog den 7 mars det här åretGråter R.I.P tindra

ajanki
0

Det här är Bumblebee. En liten abyflicka som har en härlig personlighet. Hon älskar att sitta på mig och vara med och då är hon hur lugn som helst och kan sitta stilla länge, länge. Men när hon är på motionsbordet då är det full rulle, hon vet inte hur hon ska hinna med alla grejer som finns att göra.

StillaSinnet
0

Nu har jag lite mer att berätta om Kiwi, som vi döpt om Viby's Urax till. Han är en  liten blyg herre som finner sig väl till rätta i handen och tassdarrar så det står härliga till. När Kiwi är ute är han lat och vill hellre ligga i tröjärmen eller i nacken och sussa.

När han inte fjäskar för matte är han en rackare på att bygga bon. Ingen av mina andra möss bygger sånna enorma bon som han gör, haha!

Jag lägger in samma bild igen på go'bollen :)