Hane sökes till vacker flicka!
en bra info är att berätta vart du bor, synd att svartögda är ett måste annars så har jag en kull med vita med röda ögon (med okänd bakgrund då det är dräktig zoomus som jag tog hand om)
Vart bor du? För om du inte bor för långt bort så kan jag tänkas att du kan få använda min hane. Han är långhårig abby (virvlar), när han var liten var han beige fox men han har ändrat sin beige:a färg till mörkare och fått ringar runt ögonen
. Han är ganska trygg i handen och bitts inte om man inte mordhåller han
vilket jag såklart inte gör..
(men säljer han inte om det är det du söker)
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Charlie2006: Han är verkligen jätte vacker! Jag bor i Unnaryd (okänt för de flesta). Ligger iallafll 7 mil inåtlandet från halmstad. Men jag är aktiv i Halmstad, Falkenberg och varberg också. Var bor du?
#4 Nja tror det är lite långt från mig. Jag bor i Rävlanda som ligger mellan Göteborg och Borås ;).
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
#5 okej, det var ju synd! :)
Hon ser ut som en Coffee. En variant av extreme diluted genen på c-lokuset. Det kan då vara önskvärt att hanen också är en variant av c-lokuset och helst inte agouti. Vad tycker du?
Vill du ha Coffe, Bone (Blackeyed Cream) och/eller Colorpoint?
Jag har igentligen inte tänkt mig att det ska bli någon betämd färg. Jag vill bara ha en kull och tycker att temperamentet är det viktigaste att avla på. :)
#8 ja…då är det ju helt klart svårt att handla via bilder på distans…
Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare
Varberg är väl bara 1,5 timme från Borås i tåg? :)