Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 283 ggr
Mymlan
0

Dagarna är räknade för denna dam.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Upptäckt en knöl under ena bakbenet under magen. :-(

Bilden är tagen av Amaira.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

lothus1
0

Åååh. lilla sötan =o( Va tråkigt!

Extra kramar till tösen från mig!

amaira
0

Vad bra att du berättar det, Mymlan! Jag har "väntat" på det. Trist med de här röda efter Förgätmigej, som alla fått tumörer.Ledsen

Nu är jag nyfiken hur Charm kommer att klara sig vad gäller tumörerna. Slipper hon dem för att hon inte är röd, A(y), eller kommer det snart på henne också?

Om du vill Mymlan, så kan jag ta tillbaka Chanel och Charm. Så står jag också för avlivningen av Chanel när det blir dags. Och får följa upp Charm. Du avgör.

Muszimba
0

Stora tröstekramar i förskott från lilla mig.

mandymoo
0

#2 amaira så otroligt seriöst av dig att erbjuda Mymlan det. Och omtänksamt av dig.

Skickar tröstkram till er båda… jobbigt för båda ägare o uppfödare.

Elyria
0

Jättetråkigt, Mymlan.

Förstår även Amaira. Det känns lite taskigt när en mus man sålt dör för tidigt - även om det var väl känt att risken fanns…

amaira
0

#5 Det var inte känt att risken fanns, inte då.

amaira
0

Jag tycker det är lite intressant det här med tumörer  och hur de är kopplade till A(y). D.v.s jag vill veta, eftersom jag har andra ättlingar efter dessa röda tumörmöss.

Du Mymlan tog aldrig några ungar efter Chanel, eller hur? Jag undrar, för mina röda fick sina tumörer efter att de fått ungar, om det har något samband.

Sambanden kan ju vara flera, t.ex. hormonförändringar eller nedsatt immunförsvar pga påfrestningen, osv.

Jag är också mycket nyfiken på hur Charm klarar sig framöver, får hon också tumörer eller klarar hon sig? Charm har inte heller fått några ungar, eller hur?

Om du inte vill låta mig ta tillbaka mössen, hoppas jag att du håller mig underrättad om Charm.Kyss

Mymlan
0

Dessa två tog jag ingen kull på.. Talar om om ngt sker..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

[Theriss]
0

Alltis lika tråkigt =( Min ena hona dog också av tumör nyligen, men hon fick i alla fall bli över två år gammal.