ÄNTLIGEN - hade nästan gett upp...
Ja jag hade nog gett upp om att få bebbar efter Jolly o Äggröra - dom har gått tillsammans ett bra tag o det är av lite "lathet" som jag inte särat på dom. Tänkte att dom kan sällskapa varandra tills jag ska låta honom få flirta lite med några finskor *ler*
Härrom dagen så sa jag till dottern att hmmm är inte Äggröra inte större om magen men lite "hårdare"… jo sa hon det tycker jag… men sen tänkte vi inte så mycket mer på det… Äggröra har varit aktiv o haft full fart hela tiden ….
Så ikväll så skulle jag lägga ner lite frukt till allihop - passade på att ta upp alla o pussa lite extra på dom = tar lite tid… *ler*
Jolly o Äggröras bur står så till att dom är bland dom sista som pysslas om…. båda kom ut o hälsade o kikade vad jag hade för gott att erbjuda idag…. men så hör jag svagt…. pip pip o till min jätte stora glädje så har hon fått en kull ungar här under eftermiddagen *ler*
Vet inte exakt hur många… dom får vara ifred en dag eller två nu… men jag vet att det är flera än 6 st… tror att det är 7-8 st….
Åhhhhhhhhh så glad jag är… ÄNTLIGEN…
JÄTTE kul eller hur uppfödarmormor Grodan *ler*

Minst 8 måste det vara
Grattis! 

Tack - det är så kul… just bara för att vi så gärna ville ha efter dom här 2 … trodde aldrig att det skulle bli något och om det skulle bli nått så inte en så här stor kull 
åh, vad kul! Grattis!
fast jag sa ju det… en dag hör du pip pip…
Stort grattis till de nya liven!
Ja, jättegrattis! Ska bli roligt att se vad det blir för söta saker av de där småttingarna.
Så läckra de är tillsammans, Jolly och Äggröra! Och ett gäng helt underbara ungar att glädjas åt, och de spännande förväntningarna medan de sakta - dag för dag - visar lite mer av vad de tänker blir är de blir stora.
Stort och varmt GRATTIS!!! 

Grattis till musbebisarna och till jolly och äggröra, de ser så mysigt söta ut.

Grattis Grattis till Er alla!! Va kul att de kom tillslut!

Grattis! Jolly Jumpimus hälsar…..

Tack *ler*
#10 skickar hälsningen vidare till Jolly … han är stolt som en lite tupp o hjälper till med dom små

Nu har räknat dom små liven… dom är 9 st. Ojoj så många små *ler*

Hittade en gammal tråd… o kom på att jag varit väldigt egoistisk o kvar här hemma är 4 av 9 bebisar… en har cosmonita o 2 till Kastrullis… sen är det 2 som gått till hem där dom inte haft möss innan men nu är dom helt frälsta *ler*
Vad blev det för färger och sånt?

- 1 black tan tex hona
- 1 black tan lh hona
- 1 black tan lh hane
- 1 dove tan tex hona
- 1 dove tan tex hane
- 1 dove tan satin lh hane
- 1 röd lh hona
- 2 röd tex honor
Har kvar 2 hanar - black tan lh o dove tan tex o 2 honor - black tan lh o dove tan tex.