Godmorgon, mån 5 feb
Godmorgon alla morgonpigga, ja även ni andra också ;)
Hoppas alla haft en trevlig helg på alla sätt… vad händer idag då?
Här är det stallet som väntar nu på morgonen… sen frukost på McDonalds - japp vi fuskar lite då o då med det. Sen bär det av till Västerås o jag ska passa på att kika lite på ny digitalkamera. Titta kostar ju inget eller hur *ler*
I kväll ska jag fira min stora lite - hon fyller år idag… ja så det var min måndag… ja jag ska ringa läkaren också.
Gomorron, gomorron *gnuggar sömnen ur ögona*

Godmorgon!
Snart dags för fika på jobbet. Jobbar sen hela dan och ska äta middag med närmaste jobbarkompisarna i kväll. Hemma efter nio nån gång hoppas jag. Skönt att ungarna numera klarar sig ganska bra själva.
Har nyss ringt veterinären och bett om mer Stronghold. Blev så glad när jag hämtade det på apoteket härom dagen och det inte blev så fasligt dyrt. Men när vi behandlade igår räckte det inte ens till en omgång - och det skulle räcka till tre…. Fast i början blev det nog lite stora droppar och de hamnade lite här och där. Vissa möss satt stilla och snällt när vi droppade, andra krumbuktade sig så jag fick hålla i både nacke och svans medan dottern droppade…

God morgon på er.
Jag har haft slappemorgon i sängen med frukost där och sedan somnat om till 5 i 9. Sönt som bara den.
Ska iväg idag på anställningsintervju på Brommageriatriken kl 13, sedan in till min killes jobb för att möta honom innan vi ska på vinprovning på Münchenbryggeriet kl 17-20. gott gott gottigottgott med vinprovning.

Jag vaknade en stund innan klockan av att Vidar spydde. Stora kräkspölar, en i hundsängen nästan på Freja!
Jag fick i alla hundarna frukost med extra mjölksyrebakteruier, och sedan fick de gå ut i hundgårdarna. Vidar fick stanna hemma, och grät en skvätt när han såg att jag och Raksha tog sparken till mamma. Jag hade ju tänkt att han skulle få dra mig, men han fick vara hemma och ta det lugnt istället.
Hos mamma åt jag frukost med henne, lillasyster och hennes dotter. Sedan keramikade vi ett par timmar. Jag gjorde 2 matskålar att äta pasta ur, som ska till stugan, och en sjöorm som prydnad mellan fönsterglasen då vi har innanfönstren i. Vi ska börja träffas tisdag-kvällar och kramika nu, så att jag kanske lyckas få ihop lite att sälja till Leksands medeltidsmarknad i maj.
När jag skulle ta sparken hem igen snöade det rejält, så nu hänger kläderna på tork. Lunch åt jag hos mamma, så nu ska jag mysa lite med djuren (så pass som jag vågar med alla huskyna inne) och vika lite tvätt. Ikväll ska vi ut med varsit 2-spann och köra, så hundarna blir nöjda. Imorrn ska jag ta burstädardag.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
God eftermidda´ :) Jag kom inte hem förrän nu :P Men gud va kul det va ida! Vi hade ett tema förra terminen.. kärlek :) Och nu så var vi till ett bibliotek… Sveriges Radio var där! Och mälaröarnas nyheter (amaira vet nog allt detta ;) Sen så fick vi bli intervjuade och fotograferade :D För vårat arbete blev uppsatt på detta bibliotek! Så det va lite skoj ;)
Jag har mist min älskade råttis Pärlan idag…. Hon var världens snällaste o goaste så hon lämnar ett stort tomrum….
O så väntar jag besked om vovven…
För övrigt mår jag pyton… hua…. Nä, jag överlever men detta är inte en bra dag helt enkelt…
Vad roligt Malin! Då får vi läsa om dig i nästa Mälaröarnas Nyheter då. Jo, "vi" - tidningen finns även på nätet 
Och så tröstekramar till Dreamiz!
Jaa :) Jättekul!
Beklagar sorgen dreamiz..
Tack…

#6 Beklagar - så jobbigt för dig 
Kram

Beklagar Dreamiz usch så sorgligt!
Kram till Dig!!

Jag är så jätteledsen för din skull Dreamiz, jag vet ju hur gosig Pärlan var då jag fick möjligheten att träffa henne.
Ja Pärlan var verkligen världens gosigaste mysråtta! Kan inte fatta att hon är borta…