Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 175 ggr
mandymoo
0

Godmorgon tis 6 feb

Morron morrn allihopa, hoppas ni får en jätte bra dag. Fast att solen inte ser ut att titta fram idag. Mer snö kom det ner här hos oss igår o i natt, inga jätte mängder utan bara lite lagom mycket som la sig över allt.

Jag börjar bli snuvig igen vilket jag inte gillar - ska ta mig till apoteket o fylla på förådet med näsdroppar märkte jag i natt, rusade runt o letade efter något… så jag skulle kunna få luft.

Vad händer hos er idag eller vad hittade ni på igårkväll?

Muszimba
0

God förmiddag.

Jag har redan varit ute för att gå på jobbintervjuv och är nu hemma en kortis för att börja jobba kl 15:00-23:00. Har sovmorgon i morgon.

Var på jobbintervjuv på eftermiddagen igår,vinprovning på kvällen och sedan på murder donald å käkade middag.

Terato
0

God eftermiddag!

Det har verkligen varit en toppendag idag! Trots snöyran vi har här i gävle idag.

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

mandymoo
0

#1 Lycka till med jobbintervjuverna - vad är det för jobb du söker?

#2 Snöyra ja *ler* Det kom ner lite mer snö

Vattnadal
0

Här är det ännu mer snö påingång. Kul, för dpå kan vi köra med hundarna nån mer kväll innan vi åker till stugan. fast det gör redan ont i kroppen…

Jag skulle ha gjort massor av nytta idag, men har bara pratat telefon. Får baka och städa burar ikväll istället, för nu är jag sen. Ska ta bussen till stan tre, för att fira svägerska som fyller år. Får se till att åka hem tiodigt istället…

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

[mjuue]
0

God eftermiddag! Kom preciiiiiiiis hem :P :) Så idag… ja vad ska jag göra ida ;) Ingenting… eller jo.. eller nä.

Jag har haft träslöjd.. = Gjort min namnskylt Skrattande Den blev jättefin!!!Där det står så här på:

Morakullan´s Nolaxara

Silver agouti eng kh sö

Född 28 juni 2006

cosmonita
0

Jag har jobbat inatt. Nu strax hämtas den sista kattungen som är till salu av en familj som bor här i stan. Ja, sedan ska jag fixa mat till mig och dottern och efter det åker vi iväg på dotterns ridlektion.

Dagens nyhet är att jag i morse, när jag kom hem, hittade ett gäng nyfödda musungar. Det är Morakullans Indexera "Nelly" och Sanders Black Beauty "Eppu" som blivit föräldrar!

mandymoo
0

Du får ta o fotografera den o visa oss *ler*

dreamiz
0

#6 Vad kul med bebbar!!! Jag hoppas fortfarande på lite minisbebbar här men för tidigt att veta något än.

Jag har jobbat idag - en ca 1 dm tjock pappershög med reseräkningar som ska köras mitt i bokslutet. jaja…

O så väntar jag ff besked om vovven… Väntan tar kål på mig.

Har köpt en leksak till råttsen, får se vad de säger om den. O sanden till gerbilerna hade tagit slut så de har varit utan en dag o det är inte poppis men nu har de igen.

[mjuue]
0

#7 om du menar skylten :D så jaa ska ta o fota när jag får hem den:)

mandymoo
0

#6 ååhh va kul då väntar vi på inräkning av dom små *ler*

#8 ja minisar *ler* mååånga

#9 ja på skylten.