EFTERLYSNING-RESULTAT.
Jag efterlyser hela resultatlistan för Svemus utställningsklass Standard 27/8-2006 och Standardens bästa hårlag 14/5-2006.
Skynda, skynda. Jag önskar dem snarast möjligt för att få in alla resultat för Årets Mus i Svemus när vi har årsmötet.
Maila mig på ledamot2@svemus.org snarast med resultaten.
/Anna.
Ojdå.. ska ja.. vet inte

Till alla, det gäller resultaten från 2006..inte 2007.

Har inte de resultaten varit med i Husmusen?

27/8 minnesutställningen - är det bara BIS resultatet eller är det alla hårlagsvinnare osv också? Men satt inte du sekreterare på just standard o har inte du dom reslutaten då? Eller vet vem som har dom, vem du lämnade dom vidare till?
Du tog ju dem av mig där och då - vad hände med dem sedan??? Jag har inget kvar, tyvärr. (skulle ha gillat det, med alla anteckningarna)

Minnesutställningen 27/8: gälleralla resultat.
Uppsalautställningen 14/5 gäller Hårlag, PK, CERT och eventuella Svemus HP(diplom för päls med mera). Gärna BIS 4-5 också om det finns.
Alltså så gäller det FÖRRA ÅRETS RESULTAT, för dem som inte har uppfattat det ännu då det står 14/5-2006 och 27/8-2006 inte 2007. Inget ont menat då det kan lätt missförstås, men det är som sagt för förra året som jag vill ha resultaten
Det resultat som står i Husmusen är endast Teckningsklassen från Uppsala.

Amaira, så här på morgonen är det tillåtet att läsa som krattor, tom jag gör det med…… ett öga(blind på ett). Jag läser som en kratta även på kvällen när jag är megatrött i huvet.

Jag har domarprotokollen från petclass den 14 maj 2006, men inte från standarden…

ska vara tyst…
men undrar hur detta kan komma sig???

#10: Svemus registrator har haft en datakrash och har inte resultaten kvar. Jag ska sammanställa allt för Årets Diamantmus som ska tillkännages på årsmötet.
Kan meddela att jag har fått de resultat jag önskade utav Elin(Vattnadals) via mailen. Så nu blir det sammanställning till max här hemma.

*ler* Ja då vet du ju vad du ska göra på ledig tid….

Jo, jag har gjort detta en gång tidigare och då vart det mer att göra. Då hade det varit 3 eller 4 utställningar det året. Men jag har ju nästan allt redan på datorn, så det underlättar det hela.