Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 687 ggr
felicia091
0

Omplacering ensam mus hona

För ett par veckor sedan så dog min mus hona Mirakel. Och då blev lilla Tessi ensam och hon har blivit väldigt deppig. Och eftersom att jag inte har några planer att skaffa fler möss så nu söker jag efter någon som skulle kunna tänka sig att ta hand om Tessi.

Tessi blev ett år den 20 mars och jag vet att det är svårt att hitta nytt hem åt äldre möss men jag hoppas att någon kan tänka sig att ta hand om henne. Tessi har aldrig haft någon kull. Hennes föräldrar är Lucky och Tess. Båda två är döda Tess dog i en olycka och Lucky dog av ålderdom.

Tessi är agouti. Hon är lite blyg men väldigt snäll mus. När hon är i handen så är hon väldigt lugn och snäll.

Jag bor i södetälje aå jag hoppas att det finns någon i södertälje eller stockholms trakterna eller om det finns någon som är på besök i närheten.

Jag är lite osäker på priset för det är inte det som är det viktiga jag vill bara att hon får ett bra hem där hon kan bo tillsammans med andra möss. Men pgr av reglerna här på mus iFokus så tar jag 50 kr för henne.

Zannnna
0

Hej! Jag är kanske intresserad av lilla Tessi, har du någon bild på henne? Är hon engelsktypad eller svensktypad?

MVH Sanna

felicia091
0

Hej Tessi är en svensktypad mus.

felicia091
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer bilden på Tessi

Zannnna
0

Vad söt hon är=). Kan jag lämna tillbaka henne om hon inte skulle fungera ihop med mina andra tre mushonor?

Hon kommer att bo tillsammans med mina tre små tjejer som är i ungefär samma ålder som Tessi. Anledningen till varför jag blev så sugen på att ta henne, är att jag har funderat på att skaffa en mus till för att utöka min lilla musflock. Men att det i så fall ska vara en som är i ungefär samma ålder som mina andra möss så när jag såg din annons verkade det perfekt när du dessutom bor hyfsat nära.

Jag bor i trosa så jag tar bussen upp till södertälje.

felicia091
0

Vad bra då slipper hon vara ensam och det går bra att lämna tillbaka henne om det inte fungerar med dina honor.Skrattande