Jolly har flyttat
tillbaka till sina söner ikväll efter att ha flirtat med 2 snygga brudar i några veckor… som nu lullar runt med runda magar.
Och allt har gått så bra inget knorr alls. Han är bra go den musen, o lämnar helt klart lika underbara barn.

He, he, ni alla är så bra på att berätta om deras äventyr. Man lever sig liksom in i det hela =o)
Kramisar!

lothus det är inte hela historian … *ler*
När Jolly fått flytta ner till sina söner så ställdes buren in i bokhyllan igen… jag o dottern åkte och mötte upp för att lämna av 2 andra bröder som nu flyttade
(men vet att dom får det bra - låter henne berätta själv bara ;)
Väl hemma igen så ska jag då kika till dom 3 pojkarna att allt går bra… en sitter o äter, en sitter o tvättar sig uppe på kartongen o 2 nosar kikar ut ur kartongen…. hmmm va vänta nu … 1+1+2=4….. ställde jag inte killarna här…???? Jo det var visst Dorian o Dumle… så då var alltså Jolly i kartongen med vem???? Jo då… Klas Klättermus… vår "kända" vildmus…
Han som är den enda som är kvar… han som fångades in i jan för att sen gnaga sig ur… han som sitter o pipit på nätterna o väkt mig för att han vill så gärna in till vänner… han som varit in i 2 andra burar innan - så jag har flyttat runt dom .. för att inte han ska komma åt dom.
Nu såg dottern att han blödde lite på foten så han är flyttad till en godisbox över natten, petbox blev det inte då han gnagt sönder en o smitit *ler*…. sen ska han få en egen bur - lite större imorgon. Ska se helt säkert om han är en han eller hon… sen ska jag se om han/hon kan få en kompis… för sällskapsjuk som få är han… tror att det är en han ser så ut…
Men måste säga att jag är mäkta imponerad om det är en hane… in till mina hanar o inget slagsmål med någon av dom han träffat på… o in till Jolly o 2 söner…
Fast undrar om jag ska kalla honom vildmus… tror att han är född här inne hos oss… o bott här hela sitt liv. Sista månaden bara ensam mot innan *ler* Frågan är nu… kan jag släppa ut honom??? Klarar han det??? Nu när det är så kallt o snö??? Ta livet av honom klarar jag ialla fall inte….
Släpp ut han då det blir varmt ute.. Vi vill se bilder på han/hon.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Ja jag har samma tanke .. att han/hon får flytta ut när det blivit lite varmare ute så att den klarar sig. Snö o kallt vet den ju inget om.
Lovar fixa bilder så fort jag har fixat en ny kamera… den här jag lånat går bara inte att ta bilder med.

Klas Klättermus är han döpt till… är det en hon tar vi bort Klas *ler*
Gud när jag läste rubriken trodde jag verkligen att Jolly flyttat ifrån dej :P Men nu så fattar jag *hihi*
Jaha… detta var en spännande historia
Hoppas den lilla vildmusen/skogsmusen mår bra och får släppas ut sen :) Den ville nog bara ha sällskap… gud va gulligt! Ja bilder skulle vara kul;)

Lovar att Jolly INTE flyttar ifrån oss ;)
Bilder kommer - ny kamera ska lånas…

shit, du skrämde mig med rubriken!!!

*ler* Japp rubriker ska ju väcka intresse har jag hört *ler*….

vilken sötnos….
nu blev jag full i fniss för jag kom tydligen vilse här på iFokus…. men det kanske inte är konstigt att det pratas om era gullklimpar här…*letar mej tillbaka dit jag var*…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/