Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 380 ggr
mandymoo
0

Gomorron, onsdag 7 feb

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hallå alla glada.

Hua vad kallt det var i dag - nästan -20 grader här. Inte kul sa små hundtassar när vi var ut på morgonen.

Idag hade jag tänkt göra massor - som får skjutas på, för jag har fått ryggskott.. ska bara göra det absolut viktigaste. Att det gör så ont kommer jag inte ihåg - tur är väll det…

Vad ska ni göra eller har gjort beroende på när ni tittar in här?

Muszimba
0

God morgon.

Jag hade lyxen att få somna om framför vår stora 50tums-TV i soffan när min kille stuckit till jobbet 6:15. Vaknade ordentligt vid 8:30 och är nu här inne.

Ska iväg och handla lite bjurattiraljer, hygienartiklar och lite annat idag.

cosmonita
0

Jag vaknade redan 5.30 pga den ruggigaste mardrömmen jag haft på år. Så jag har suttit vid datorn och uppdaterat hemsidan med lite reg nr till både möss och råttor. Jag har förstås gått ut med mina hundar också och även grannens hund. Det är lika kallt här som hos mandymoo.

Ska jobba inatt så jag lär väl försöka bättra på den avbrutna sömnen någon gång på em.

mandymoo
0

Ja det är nackdelen med arbeten där man har "fel" arbetstider, man har så svårt att hinna ifatt sin sömn. För man har ju saker som ska göras under "normal" dagtid också…

Fördelen är då att det ser ut som om man har många lediga dagar i sträck - då man istället sover igen sig *ler*

dreamiz
0

Har jobbat, handlat o nu har jag tvättstugan. Ute snöar det för fullt så vovven är glad då han älskar snö.

[mjuue]
0

Riktigt kallt *burrr* Det var säkert minus 20 här inatt.. men det var 15- när jag vaknade :P
Jag ska till kunsberget och åka slalom Skrattande

Kan det bli roligare??? :)

Elyria
0

-8 just nu. Kylan gör inget, men det blåser lite också… Ska iväg och rida om en liten stund. Förra veckan kunde man åka skridskor på ridbanan, så det blev teori i stället. Om det är is under snön i dag tippar jag på skrittlektion…

mandymoo
0

Ja visst är det absolut det värsta med att det först töar o sen fryser till o snöar… det blir hemskt halt av all is man inte ser… Räcka ut tungan

dreamiz
0

Snön är mysig men inte isen. Jag höll på att dratta på ändan flera gånger när jag var ute med hunden. Man ser ju inte isen under snön nu…

mandymoo
0

Nej det är hemskt med isen … o ännu värre då när den är dold under snön…

Muszimba
0

Jag har otroligt lätt att vurpa på både synlig och dold is, tillochmed på barmark. Är en riktig fummelmaja.Räcka ut tunganFlörtSkrattande Häromdagen gick jag nästan ner i spagat pga en liten genomskinlig isfläck, sträckte mig ganska rejält i högerbenet. Men annars allt ok.

[mjuue]
0

Jag åkte typ skridskor till skolan Skrattande Jag hade högklackat också… oj oj oj det gick fort :P