Foxy, Elitini och Malvia
lägger upp lite blandade på bilder på flickorna tillsammans.. här har vi då hela gänget om än vissa föredrar att hålla sig i bakgrunden *hm*
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
den här bilden gillar jag :) oj vad jag saknat min kamera..
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
"pax för å va längst fram!"
_
å så det klassiska mus fotot.. :D
_
Åh så söt tjejen var på sista bilden… Bild #2 alltså
#4 ja denbilden blev söt :)
_
Otroligt fina foton. Och mustjejer också förstås.
#6 tack tack,, ja dom e jätte fina :)
_

Någon - tror det var amaira som frågade från vem dina möss kom ifrån - o jag erkänner - är lika nyfiken *ler*

Jag är med nyfiken…Sådana raringar!!
minns nästan… i en annan tråd skrev hon väl vem hon skulle få dem av… att det var lång väntan och så… (tror jag föreslog tåg osv för att slippa väntan)
sorry folks.. har inte kunnat svara tidigare för varenda gång jag försökt har datorn segat sig så jag gett upp :P
Mössen är hämtade hos "mices" i uppsala, vad den ursprunglige uppfödaren heter vet jag faktiskt inte. Men dom är iaf jätte goa, tre syskon födda i mittan av nov- 06. Mamman är black tan m. vit pannfläck å pappan röd :)
_
Åh, du tar så underbara musfoton!!! Och mössen är störtsöta!
tack amaira,, jo dom e stört söta. kan man få för många bilder på möss? 

_
sööööööööööööta :)
###
neva masquerade
**_Titta gärna in på min hemsida.
Välkomna :)_**
**_www.123minsida.se/scuzzies_**

Nej aldrig för många söta bilder *ler*
Så vackra! :)
hihi.. ja det är tur att man har en himla massa utrymme på datorn nu så man rymmer alla bilder, för annars hade jag ju inte kunnat ha nå djur alls *hehe*
_