Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 628 ggr
Magda
0

Omplacerings mus?

jag funderar lite fram och tillbaka på att skaffa mus igen (har inte pratat med sambon än) och är då sugen på att ta en hane eller ev två honor som verkligen behöver ett nytt hem..

och för råttor finns ju råtthjälpen, för marsvin marsvinshjälpen med flera men har inte hört om ngn omplacerings verksamhet för möss? finns det?

[IsabelleA]
0

Det brukar finnas dom som ger bort möss gratis. Om du är intresserad av honor eller ev. en hane för omplacering så har jag.
Hör av dig om intresse finns.

Magda
0

#1 för min del behöver de inte vara gratis möss, det var inte det jag menade Skrattande

vad har du för några till omplacering då? ska fundera igenom saken mer och prata med sambon med.. vart finns du?

det är en fördel om ev omplacerings möss finns i södra skåne Skrattande

[IsabelleA]
0

Jag finns i stockholm men kan få möss till skåne av en kär vän.
Jag har ev. hanar till omplacering :)

SimplyLuck
0

Har skickat ett PM till dig ^^ :)

// Elin B.

Magda
0

#3 tack för erbjudandet Skrattande men kommer att försöka hitta här i närheten i första hand så att det inte blir så krångligt med transport

Grodan
0

"som verkligen behöver ett hem"…?

jag bor i skåne, mina möss har ett hem, men du är välkommen att komma hit på en fika och träffa musarna… så kan du få känna den härliga muslukten och fundera på om du vill ha möss igen… hehe

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Magda
0

#6 jaaa.. jag tänkte att jag har ju hittekatter (som var i STORT behov av ett hem), omplacerings marsvin som verkligen behövde ett hem pga allergi med mera.. det var i den stilen jag tänkte, om ngn sitter med en liten mus som de verkligen inte kan ha kvar..

Magda
0

#6 glömde skriva att jag gärna kommer hem till dig och sniffar på möss när jag vågar mig in till läskiga staden.. Skrattande

(och en mera korrekt mening hade det väl varit om jag skrev att jag sökte möss som behövde ett NYTT hem SkämsTungan ute)

Magda
0

men det finns alltså ingen omplaceringsverksamhet för oönskade möss? (som ju var det tråden skulle handla om egentligenSkrattande)

LillyB
0

Finns massor med avlivningshotade eller vanvårdade möss. Sök på annonssidor eller lägg ut egen annons. Behövs inget omplaceringshem för att hitta djur med akut behov av hjälp. :) Gå till en djuraffär och säg att du står till förfogande om dom får in en dräktig hona eller så.

\\\\\\\\\\\\\\\\_

Mvh Lilly - Sajtvärd på Bullhundar iFokus

LillyB
0

Förövrigt jättebra att du vill ta emot omplaceringar. :) *tummen upp*

\\\\\\\\\\\\\\\\_

Mvh Lilly - Sajtvärd på Bullhundar iFokus

Zannnna
0

Jag har två hanar som jag har försökt sälja sedan nyår, jag lyckades hitta en kille som skulle ta dem, men nu kan jag inte få tag i honom. Eftersom de är över fyra månader nu så är de svåra att få sålda. Vilkoret för mina föräldrar att jag skulle få ha en kull var att jag inte skulle ha någon unge kvar, särskilt inte en hane. Jag har fått till skolan börjar v.15 på mig sedan har min tidsfrist gått ut, så jag har lite panik med att få dem sålda.

Om du skulle vara intresserad.Glad

Magda
0

jag har precis adopterat en söt hona och söker vänner till henne så hanar går inte nu längre tyvärr