Mus iFokus

Mus

Etikettfotografier
Läst 2680 ggr
Charlie2006
0

Lite mus bilder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hade frame kameran idag, så tänkte jag kunde fota mina djur. Blev inte så många på just Kanel, men här är lite Kanel bilder Glad.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Charlie2006
0

Kyss

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Charlie2006
0

-

Min hemsida

//Frida

Charlie2006
0

- Nyfiken kanske? ;)

Min hemsida

//Frida

Charlie2006
0

Också sista bilden Glad..

Min hemsida

//Frida

BMEXX
0

så söt.. klona han och skicka kopian hit;)

// Pabblo

MaaariaS
0

Åh muspusigt dåKyssFlört

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

inisklo
0

Glad…söt liten varelse.

Ceciliaolucifer
0

Vad är hon för färg? fudgefox? ;)

ajanki
0
Charlie2006
0

#5 Hehe jag får försöka med det Flört.

#5 #6 #7 #9 Tack så mycket, Kanel tackar också för det ni säger om han Glad.

#8 Han har färgen beige fox, och är en långhårig abby Glad.

Min hemsida

//Frida

enbartmalin
0

Är det min pojke som blivit så mörk? :O Han ser ju inte ut att vara fox längre i så fall :O

Hälsningar Malin

Charlie2006
0

#11 Jupp det är din pojke Flört, asså fox är han väll? ;).

Min hemsida

//Frida

Ceciliaolucifer
0

Vi kan väl enas om att han är Fudge Fox så blir ingen förvirrad? ;)

Vattnadal
0

Fudge blir jag förvirrad av, beige eller nougat, skulle jag kalla det, och fox är han ju hur tydligt som helst. Han är ju kritvit på magen och har en tydlig skiljelinje mellan sin vita magfärg och sin pack-tejpsbruna rygg. Packtejpsbrun hette Nougat förr i svemus.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Ceciliaolucifer
0

#14 HAHA, alltså det var ett skämt från min sida :) jag kan nada -zip-zero om musfärger! Flört

enbartmalin
0

Han var beige fox, men jag tycker han ser ut att vara för mörk för det nu.

Du kan väl läga in en bild på honom som liten så vi kan jämföra? :)

Hälsningar Malin

Charlie2006
0

Jo visst, läger in en bild som jag tog ca 1-2 dagar efter han kom Glad. och tycker även själv att han blivit mörkare, fast tycker han är sötast ändå vilken färg han än har Skrattande.

Min hemsida

//Frida

Charlie2006
0

Tycker han blir mörkare och mörkare Tungan ute, lillen kan inte bestämma sig, kanske när han blivit helt svart Tungan ute Flört hehe.. eller så bytter han och bli ljusare istället.

Min hemsida

//Frida

enbartmalin
0

Hmm… Han ser fortfarande mörk ut påbilden.. Hos mig var han ljusare, samma färg som mamma nymph(beige fox)

Så här såg han ut hos mig:

Hälsningar Malin

Charlie2006
0

Ser ut som en helt annan :P då han är mycket mörkare nu tycker ellerfall jag.. :).

Min hemsida

//Frida

enbartmalin
0

#20 Precis vad jag med tycker ;) Så beige fox är han inte längre.

Men kanske noguat som någon skrev?

Hälsningar Malin

Charlie2006
0

#21 Jo kanske d, har dock noll koll på musfärger så vet inte vad det änns finns för olika färger ;)..

Min hemsida

//Frida

Grodan
0

Kan vara Burmese Fox, men bilderna är för små för mig att se något av.

Men ställ ut musen så kan en domare säga vad det är! Tungan ute

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Charlie2006
0

#23 Jo du det kanske skulle vara en smart idé Flört, fast tror dock inte det finns så många utställningar är i gbg ;)..

Min hemsida

//Frida

Evelyn
0

#24 Det finns det inte hos mig här i Sundsvall heller, så jag åker ner till 08e-land och ställer ut ;) Det är ju en utställning där nu i mars, den 21a! :)

http://www.svemus.org/sidor/kom-utst.html

Vet att det är några fler som ska åka dit från göteborgsområdet också! :)

Charlie2006
0

#25 Jo du kan nog vara lite långt utan bil ;).

Min hemsida

//Frida

ivanhoe81
0

#26 om du frågar om det är någon från gbg som ska ditåt så kan du säkert åka med

jag bor ju tyvärr en bit från dig annars så hade du kunnat få följa med mig och tallullah (vi bor i årjäng ovanför göteborg (runt 17 mil från dig om jag minns rätt på avståndet ner till gbg)

[IsabelleA]
0

Herre gud vilken snygging!

Charlie2006
0

Några nya bilder på Kanel, kanske inte den bästa kvalitén men vissar dom ändå Tungan ute.

Min hemsida

//Frida

Charlie2006
0

Matte jag tror inte katten vill leka med mig Rynkar på näsan Glad.

Min hemsida

//Frida

Charlie2006
0

Eller om jag rör på mig lite så kanske den vill det..

Min hemsida

//Frida

Charlie2006
0

-

Min hemsida

//Frida

Charlie2006
0

Så ville min glasögon mus säga: hejdå för dena gången Flört.

Min hemsida

//Frida

ajanki
0