Mus-ifokus teamet
Idag består mus-ifokus teamet av oss
Grodan - sajtvärd
Ceciliaolucifer - Medarbetare
IsabelleA - Medarbetare (ny)
LillyB - Medarbetare (ny)
MP160 - vilande Medarbetare
SimplyLuck - Medarbetare uppdrag månadsmössen
Jag hälsar de nya medisarna hjärtligt välkomna och hoppas ni kommer att trivas samt göra ett bra jobb. Att ha många Medarbetare kommer att göra att jag inte behöver vara här och ha sådan stenkoll - vilket jag inte heller klarar för tillfället.
Presentera er gärna!
Lycka till nu tjejer :)
En liten presentation av mig då! :)
Jag heter Lilly och bor i Sundsvall/Timrå. Jag är intresserad av de flesta djur och har för tillfället hundar, katter, gerbiler och såklart möss. I maj inviger jag min musuppfödning, så det blir ännu en uppfödare i norrland. Jag ska snart börja studera vid folkhögskola för att senare söka till polishögskola och jag hoppas på att jag en dag blir polis, kanske hundförare.
Jag är rätt ny på forumet om man jämför med många andra, men jag tror ändå att jag kan vara till hjälp nu då arbetskraft behövs. Jag är trevlig och lugn, men också ärlig med mina åsikter. Är det någon som undrar något speciellt så är frågorna varmt välkomna!
\\\\\\\\\\\\\\\\_
Mvh Lilly - Sajtvärd på Bullhundar iFokus
Och så kommer en liten pressentation av mig då:
Jag heter Isabelle, fyller 18 i december och går ettan på naturbruksgymnasiet Säbyholm med inriktning på djurvård. Jag bor på skolan med min Border Collie som jag vallar med och tränar freestyle, agility, lydnad och spår med. Jag bor även med alla mina möss på skolan. Vi lär oss väldigt mycket om Etologi, genetik och matsmältning och hur djuren är uppbyggda. Vi lär oss att ta hand om de allra flesta djurarterna och har en hel på skolan.
På min fritid fotar jag väldigt mycket (http://www.isabellealmqvist.tk/) och tränar hund! Och så blir det ju väldigt mycket tid över till datorn och till mössen. Jag spenderar väldigt mycket tid vid datorn och har gjort sedan jag var 5-6 år.
"När jag blir stor" ska jag utbilda mig till hundförare innom tullen, köpa hus med får, och starta ett eget företag (stora planer!). Jag har varit medlem här ett tag (då på en annan andvändare). Jag var tidigare Medarbetare på glamour iFokus men sidan lades ner (vet dock inte om den startats upp igen).
Jag har haft många olika smådjur och djur har alltid varit en del av mitt liv. Min farmor som hängt med ett tag menade på att jag är ämnad för djuren då jag vid 2 års ålder letade efter smådjur på marken.
Jag kommer att göra det bästa jag kan för att hjälpa till här på sajten! Tack Grodan för att du givit mig förtroendet till detta arbete.

välkommen som medarb. till er båda….och lycka till 
Kanon med mer hjälp! Skitbra tjejer att ni ställer upp :)
Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare