Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 923 ggr
Muszimba
0

Mushonor sökes

Nu när min lilla mustjej Little Zpider har gått och blivit ensamma damen så meddelar hon mig som gammeltant på 18 månader och 9 dagar att hon vill ha nya kompisar att busa med.
Hennes önskemåle är:
Svart, Blå, Choklad, Lilac, Chinchilla och någon Agoutivariant. Tan/Fox går bra likväl tecknat. Alla pälslag är intressanta.
Bara de är snälla tjejer med svarta eller rubinröda ögon som älskar att busa i buren och gosa i mattes och husses hand. Foto vill hon gärna ha eller att matte får se dem på utställningen 21/3.

Muszimba
0

Nu när vi har varit påskresenärer så undrar Zpider om det är någon som har 2 snälla tjejer som vill flytta hit och busa med henne trots att hon nu hunnit bli 19 månader och 9 dagar. Även cinnamon, bone, sable och liknande går bra.

Gärna med bild så lilla Zpider får vara med och titta.:)

Muszimba
0

Puttar upp. Ingen som har eller vill svara???

ivanhoe81
0

ja du jag har några honor som jag ev kan skicka med om du vill ha några av mina råtthanar som vi pratade om på ett annat forum

har ju just nu 10 honor i en flock varav 5 kommer från djuraffär och resten från kerstin och kent några som jag köpt själv och några som jag fick av en då de var lite för rädda av sig

de färgerna som zoodjuren har är

2 st pew (eller liknande albino)
1 st svart tan
1 st yellow satin långhår
1 st stålgrå med en teckning över ryggen

de från kerstin och kent är

1 svart tan
1 svart
1 cinnamon bandad
1 joker fox
1 vittecknad svart tan

zoodjuren är helt säkert på att du får välja mellan (utom en av pew honorna hon kommer få en kull nu) de andra kommer nog gå till avel

Ratata
0

Hur ser en joker fox ut? Låter spännande!

LillyB
0

#4: Joker säger man om man inte vet vad det är för färg. :) Min mus som först var dove blev joker på senaste utställningen då hennes färg blivit alldeles för ljus och beige för att vara dove. Hon är troligen fortfarande dove, men en mycket dålig sådan. :)

\\\\\\\\\\\\\\\\_

Mvh Lilly - Sajtvärd på Bullhundar iFokus

LillyB
0

Vilket leder oss till Stefan, hur ser just din joker ut? :)

\\\\\\\\\\\\\\\\_

Mvh Lilly - Sajtvärd på Bullhundar iFokus

ivanhoe81
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ja du det är någon gråbrun färg med stora svarta ögon

bilden visar mash min joker fox

ivanhoe81
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

och här är den som gjorde mig mest fundersam när jag kollade stamtavlan hon är registrerad som svart tan, teckningen är osäker på henne

Ratata
0

#5 Tack för svaret, nu vet jag. :)