Träffen den 18 feb
Hur vart det bestämt?
- Skulle vi ha en träff?
- Var skulle vi vara?
- Vilka kommer?
Det blev inget bestämmt va? Men jag kommer bara det inte är alldeles för långt från mig.
Jag kan tyvärr inte komma. Jobbar hela helgen.

Ja jag vet inte alls… vet att jag sa att om det inte är för många så kan vi vara här.. trångt men *ler* Sen sa Grodan detsamma… sen började det pratas om andra datum. Så det var därför som jag undrade - kanske det bara var jag som missat och att det var helt klart.
Vilka kan o vill ha en träff den 18 feb?
Jag kan! om det inte är för långt borta… och självklart så vill jag ;)
Men jag har snackat med Matsvin.. hon vet ju inte riktigt ännu. Hon säger att det går bra.. men det är beroende på hur hon mår den dagen.. och det vet ju inte hon ännu.

Om vi ska ha en träff så måste vi ju veta att vi kan vara där utan att det blir inställt i sista stund om nu folk sitter o åker en liten bit… Sen att vi får plats några stycken också…
Vi kan väll göra så att vi ser hur många som hade tänkt komma sen kan vi se på plats.

Jag kan, vi kan inte vara i "min" hyresgästlokal pga vi troligtvis kommer att ha muslingar med och den kostar 500:-.

Ja det ska ju inte kosta något.. för det är ju bara privat vi träffas 

Stora tråkigheten är att jag har för litet att träffas på och gubben skulle bli pisssur om alla skulle komma drällandes med mustransportburar.

Jag kommer ifall antingen Mandymoo eller Lisaisa gör det… (blyg)
Om jag kan ta mig dit med buss, det vill säga.
Hos mig är det tyvär på tok för litet…
Vi kan väl ta sällskap vart det nu blir Laika? Kan man inte ta sig dit med buss tvingar vi Anders att köra oss!

#10 Jo det låter bra! 

Ka vi försöker ta oss dit tillsammans *ler* Vart det nu blir…

Hejsan!
Ok, detta kanse är en träff för vuxna med det värkar skoj ^^,
Vad är det träffen är och vad kommer hända ? ^^,
Längtar efter ett snabbt svar xD
Träffen är om möss :) Vi kommer att diskutera om .. massa :) Vi vet inte vad ännu :P Men det blir säkert lite avel och genetik. Färger/tecknigar och sånt! kanske nåt annat skoj, fikar etc :)
Tyvärr, kommer inte.
Går däremot på domarutbildingen sista helgen i februari.

Mandymoo skall du gå på domarutbildningen??

Jaaaaaaaaaaaaa