Goddagens lör 10 feb
Så var det då lördag igen. Och helg - underbart!
Hoppas ni alla ska hitta på massor av roliga saker - jag har fått ställa in mina planer då jag knappt kan röra mig… får ta o räkna in mina bebisar istället - jag är ju rik *ler*
Titta på melodifestivalen o ojja mig ikväll - det är ju alltid fel låt som vinner ;)

Ingen innebandymatch den här helgen och inget annat heller, så vi är bara hemma. Tänkte inte prioritera varken djur eller barn utan ge mig på välbehövlig storstädning. Jag har dock börjat dagen med att göra ett lock till ett musakvarium (D-tjejerna) och fixat med inredning till dotterns nya garderob. Och sett reprisen av Saltön… Nu är det nog dags att fixa mat, skicka ut nån med hunden och sen börjar storstädningen…
Vet ungefär hur det känns i din rygg, Mandymoo. När dottern var bebis hade jag nåt liknande. Kröp omkring på golvet när jag bytte blöjor. Det var så här års och sparkföre. Minns att jag åtminstone tog ett varv runt kvarteret med sparken för att få komma ut och få röra mig lite. Jag hade ju nåt att hålla mig i och då gick det åtminstone ganska bra.
Idag har jag varit iväg och köpt täckbyxor och skidvantar :) Ska ju åka iväg snart.. ;) Sen har jag varit med mössen, chattat o funderar just nu vad jag ska göra resten av dan :P
Jag är ledig! Har lyssnat på 5 cd av boken Människa utan hund av Håkan Nesser. Kanonbra som det mesta Nesser skrivit! Blev tvungen att ta en paus när pappa kom hit för att sätta upp krokar för två fönsteramplar som jag velat sätta upp ett tag.
Annars har jag också räknat att antalet musbebisar stämmer och att alla har mat i magen. Sen har jag gosat lite med Citrus Sinensis och Citrus Limone som är tre veckor gamla.
Jag ska också se på melodifestivalen ikväll!