Godmorgon mån 12 feb
Godmorgon på er. Oj så tiden spirnger iväg, snart har halva februari också gått. Och till min glädje så har det varit snö på backen lite mer än 2-3 dagar. Men snart så försvinner den säkert, det är ju ungarnas sportlov snart *Ler*
Ska försöka lägga in några Artiklar, satt i går kväll/natt o försökte med det vart bara error så jag surfade runt en stund på andra sidor. Men ska försöka få in någon av dom idag.
Ska hälsa från Grodan - hon mår jätte bra *Ler*
Vad hittar ni på idag då?

Det är värre med ryggen *ler*….. ialla fall nu på morgonen… eller så bara att jag inte tagit någon värktablett än …
Ja såååååå duktig… jag ska få dom helt klara först innan jag säger något *ler*
Ja när man sitter vaken på nätterna är det bra att det finns, man kan ha någon att prata med eller som jag gör som oftast - spelar spel *Ler*
Har varit på första läkar besöket idag ska nu kl 14.00 vara på läkar besök nr 2 i Danderyd ang vikt operationen.
Bråkat halvt om halvt med Sture som ska ha medicin funkar inge bra att lura i han, han har kommit på en.
Fick hö, spån och kattsand leverans imorse från TunaFoder så nu har jag hö för 1 år framåt förhoppningsvis.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Jag har ringt vetten o fått tid för Dodge (som skadat en tå illa), ska dit imorn.
Just nu har jag lite ris o linser på spisen. Det ska busungarna få ikväll. Det brukar va populärt!
Annars bara det gamla vanliga, dvs jobb, vila, promenader…
Gomorron´
Höll jag på att säga xD
Menar God kväll :D
Har haft biologiprov :P Gick jättebra.