Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 619 ggr
LillyB
0

Långhårigt långhår sökes!

Jag är intresserad av att se om det finns något riktigt långhår där ute som söker ett nytt hem. Kön och färg spelar ingen större roll.

Hör gärna av dig om du har en mus som kan passa mig! :)

\\\\\\\\\\\\\\\\_

Mvh Lilly - Sajtvärd på Bullhundar iFokus

eezaaah
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har två tjejer som jag ska sälja, pga tidsbrist och sånt. En är nog långhårig, den andra korthårig. Säljer dom tillsammans helst, för dom är systrar, och blir ledsna när dom inte är tillsammans. Säljer dom till erfarna musägare, för dom är inte riktigt tama än…

Dom finns i malmö, om du kan komma hit :) Skickar en bild med oxå :)

eezaaah
0

&dom heter Sahara & Black'n'White aka Blacky :)

LillyB
0

Dom är verkligen jättesöta! :)
Men jag kan inte ta mig till Malmö och det är inte riktigt vad jag är ute efter. Jag söker en mus med riktigt lång päls, din söta tjej hade för kort päls. :)

Men stort lycka till med att hitta ett nytt hem till dom! Du kan ju lägga ut en annons här på mus.ifokus, om du inte redan gjort det. :)

\\\\\\\\\\\\\\\\_

Littlem
0

Men åhhh, dendär svarta & vita honan var ju helt underbar!! Skit att Malmö är så attans långt bort >_<

eezaaah
0

3# Okej, men lycka till dej oxå :)

4# Jupp, det är sant. Hon är JÄTTE söt ! Vill inte sälja henne egentligen, men jag gör det som är bäst för henne och Sahara :)

Vet ni någon i Malmö som vill ha möss ? :D

StillaSinnet
0

Jag ska till Malmö 29 maj…Och sedan till Gävle på nationaldagsutställning helgen där på …

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

LillyB
0

Var gärna snälla att fortsätta i en egen tråd eller via PM. :)
I den här tråden söker jag möss till mig, men lycka till som sagt! :)

\\\\\\\\\\\\\\\\_

Littlem
0

Ojj ber om ursät, dumt o stöka till din tråd.

Kanske kan nån moderator dela på tråden?  Så din tråd blir en ren sökes annons igen :)

LillyB
0

Ingen större fara! :) Jag är Medarbetare och kan dela tråden eller ta bort inlägg, men det är inte nödvändigt tycker jag, bara det påbörjade ämnet fortsätter någon annanstans. :)

\\\\\\\\\\\\\\\\_