Mushane i någon färg sökes
Dock inte till mig.
En kompis har blivit frälst och han vill skaffa en egen och jag tänkte höra mig för här åt honom. Han vill ha en hane, men han vet inte vilken färg han fastnar för än. Dock inte rödögda.
//Lina
Jag har två hanar kvar från en kull som föddes 23 augusti. De är svarta och vita, långhår, handtama och har inte röda ögon. Om din kompis är intresserad så kan jag skicka bilder. Nackdelen är väl att de finns i Arvika, men om intresse finns och allt verkar bra så kan jag eventuellt ordna leverans till Sthlm inom max 1 månad. Är det hans första mus förresten? Har han haft några djur tidigare? Varför har han fastnat för möss? Du får ursäkta min nyfikenhet :-)
Mvh Therese
P.S. På bilden här nedan så är det hanen längst upp till vänster (Lewis) och hanen längst ned till höger (Malloy). Då var de fortfarande små. Nyare bilder kan skickas.

Jodå, han har haft möss förr när han var yngre. Och varit omgiven av hundar och lite allt möjligt, för han är "lantpojke". Men inte bonde. =P
Jag skickar vidare meddelandena från alla som hört av sig så får vi se vad han finner mest intressant. ;) Han har redan en liten "hög" att välja på nu och jag tror han överväldigades av beslutsångest faktiskt. =P
//Lina
Det där känner jag igen. Man vill ha mycket att välja på, men blir valen för många då blir det….gah! :-)
Nu har min kompis gjort sitt val! Tack till alla som visat upp sina sötnosar. 
//Lina