Bebisarna har kommit! 25/4-10
Hejsan!
Den 25/4-10..
Alltså i söndags visade det sig att min ena Flicka Missy fått sin första kull. :D
Det var 9st bebisar (jag har inte ögat för att se kön än)
Dom är så söta fast redan innan dom hade jag 4 möss, så jag kan inte behålla alla.
Finns det någon som är intresserad av bebisarna?
Det är vanliga möss, med slät/rak päls..:D
Båda föräldrarna finns att se, vet bara inte vilken av hanarna som är pappan än, men kanske syns senare..:P
Bilden är på Missy med sina 9 bebisar
Grattis! Spännande! Är det din första kull? 
Vart finns du och bebisarna? Kan du berätta lite om mamman? Pappan också kanske, när du vet vem pappan är ;)
Japp, det är min första kull :D
Jag och bebisarna finns i Nynäshamn. Söder om sthlm. Kan när dom är lev. klara köra dom till västerhaninge och sthlm.
Men tittar görs i hemmet!
Mamman heter Missy och är född nån gång i December, (Hon är köpt på djuraffär.)
(Jag kan inte tecken och grejer)
Men hon är svart med ett vitt bälte och vitt huvud.
Hon är en pigg och glad mus som älskar sin kompis Lilly som hon bodde med innan bebisarna kom.
Hon är en duktig mamma som sköter om sina bebbar och hon är en snäll mus som aldrig bits, aldrig försöker fly när man håller i henne (hon gillar att va i händerna),
Hon är lung och kelig med en mysigt temprament och hon äter och dricker som hon ska. Hon älskar också att leka med toarullar..:D
Fösta bilden är på bara Missy, tänkte lägga upp bilder på dom 2 hanar som kan vara pappan oxå..:D
Jättefina är dom 
japp.. och idag ser man på bebisarna att dom är lite prickiga i svart och vitt..:D
Nu vill jag bara tillägga att Musbebisarna kommer vara registrerade i Svemus när dom är leverans klara..:D