Godmorgon tis 13 feb
Uppe o hoppar med tuppen *ler* Fast hade helst legat kvar i sängen och sovit. Men blev väckt av grannen för ca 1-1.5 timme sen och sen gick det bara inte att somna om. Lika bra att gå upp. Och grannen har då som "vanligt" fått en ångest attack och man undrar om dom är 3-4 st där inne som slåss o slänger varandra o möbler i väggarna. Ja det låter så både på dunsar o kacklet… men nej då han är själv…. tänk att den sån sjuk männsika ska behöva bo själv, han kan ju aldrig få den hjälp han behöver. Men han mörkar dom här utbrotten bra o är så klar i knoppen att han säger alla rätta sakerna när dom kommer på besök… men dom märker ju aldrig dom här attackerna där han far rut i timmar gapar o skriker osv…
Vad ska ni hitta på idag då? Jag ska bli bjuden på lunch *ler* eller kanske lite mer "Mutad" för att jag vet att samtidigt kommer en fråga att komma… om jag kan tänka mig att hjälpa till i stallet en vecka lite framåt… alla ska åka till Åre och kvar blir bara en och att ta alla fodringar på en som bor en bit bort kan bli tufft… så jag vet att dom ska fråga mig *ler* och jag kommer att säga ja - för den som är kvar o ska dra lasset är min väninna. Och lunch är ju aldirg fel ;)
Annars händer inte så mycket *Ler*
Och ni då?

Jag är hemma och är sjuk med 38,2 i feber och muskelvärk. Ska slappa framför TV:n, sitta vid datorn och söka jobb och känna på sängen några gånger under dagen när kroppen säger ifrån. Ska även försöka att städa burar ikväll när jag är lite piggare.
Och hur går det för ryggen? Att hjälpa till i stallet? Mandymoo, är det jag frågar förstås.
Gomorron alla, önskar er en bra dag.
Och skickar en tröstekram till Muszimba, hoppas det ger med sig snart. Det är inte kul att vara sjuk och inte kul att ha ont.

Hjälpa till i stallet gäller i april när dom ska åka bort *Ler* så då ska ryggen vara bra … Långt fram….
Krya på dig Muszimba
Hej!
Jag ska packa idag och gå o lägga mej tiiiidigt xD Typiskt!
Ska upp 4.30 imorrn :P Ska till kungsberget :)

Gokväll! I dag har vi åkt slalom. Sonens skola har varit i Säfsen och både jag och dottern och några andra barns anhöriga fick plats i bussen. Hyfsat väder, blåslagen dotter, jättelycklig son och så roligt att få komma iväg till slalombacken åtminstone en dag om året.

Så härligt det lät att ni varit o åkt slalom *Ler*