Underbart söta möss säljes.
Jag har två olika muskullar där alla söker nya kärleksfulla hem!
Vi tog en kull och den är planerad ordentligt och dem är 2 veckor gamla. Det är 10 st i den kullen och alla är fläckiga! Ingen dog och alla har öppnat ögonen. 5 svartögda och 5 rödögda. Det blev 4 honor och 6 hanar. Alla är fläckiga. Mamman har fint temprament och heter Miyu. Pappan heter Lollipop.
Jag har fått hem en ursnygg mustjej ifrån en kompis också som nu visar sig vara gravid. Vi vet vem som är pappan för hon trodde att det var en hona tills hon såg att det var en hane och då var det alldeles försent. Men jag ville inte att hon skulle avliva ungarna så jag vill hitta hem till de alla! Jag har inte räknat dom ännu, men Mamman är helvit och grå på rumpan och heter Snowpuff. Jag tycker hon är jätte fin<3! Pappan heter Twilight och är bror till den andra kullen.(bror till Lollipop.) Tyvärr vet jag inte så mycket om pappan. Men han går bra ihop med andra hanar. och han ser nästan likadan ut som Lollipop.
De säljes endast i par om inte det redan finns en muskompis hemma! (gäller honorna! hanarna kan jag också sälja i par vid intresse)
Vi kan åka till STHLM och lämna mössen där men ett alternativ är att hämta dom i Norrtälje.
Intresserad? skicka PM!! 
Jag kommer lägga upp bilder på mössen här också i annonsen.. :)
det är verkligen farligt för mig att titta i sånnahär trådar känner jag… xD
#3 hehe jo visst är det :D
Snarare livsfarligt
vill haaaa!
#5 köp då hihi :D
De är ju till salu. :3
Farligt söta möss till salu<3
kan inte, för det första kan jag nog garantera att vi inte bor i samma del av landet (är kiruna-bo) för det andra har jag för stunden tre tjejer som börjar bli uppåt i åldern (13 rep 19 månader) men jag ska vänta tills jag flyttar till eget innan jag skaffar nå fler, och då vill jag ha dom i ett jätteakvarium i stället för gallerburen som de har nu :)
#0 majgadd vilken bild… *svimma*
Åå!!! Visst är hon UNDERBAR!? Angela brukade vara den minsta i kullen men hon har verkligen vuxit till sig och blivit en söt liten dam som älskar att följa efter mamma. Hon är döpt till Angela för hon är ju en riktig ängel ''angel'' men vi ville att hon skulle ha ett lite mer riktigt namn så det blev Angela. Sockersöt liten tös!

Anton är en cool kille som gärna hittar på egna små lekar och aktiviteter. När han blir uttråkad så gör han direkt någonting åt det. Oftast springer han runt med bomaterial i munnen och bäddar till sina småsyskon. ( omtänksam kille ) Han putsar sig på bilden, Ja så renlig så!

(han är inte helvit! fläckig kille.)
Askungen heter denna tjej efterssom hon är så fiin! Hon har en fläck på rumpan/ryggen så hon är inte helvit. Hon älskar att få komma och nosa på handen och sen sätta sig och äta en godis ur den eller att få springa fritt på golvet är också en favorit! Nyfiken tjej!

Om någon vill ha hem någon av dom här mössen skicka PM till mig!!
Jag har även en till yngre kull hemma som väntar nya hem.
(jag vill verkligen att de här ska få bra fina hem)
Vart finns du?
I Norrtälje. Kan transporteras till Täby.
Nu har jag bokat några av dessa mushonor! Angela är en av dom…
Honorna ur den Äldre kullen är tingade/bokade av Iurochskur.
En Mushane ifrån den yngre kullen är tingad av Piggsvinet.
Det finns massor av bebbar kvar till salu! Perfekt julklapp till någon som önskar sig en liten kompis som har tid och plats.

Vad för några är kvar nu? :P
den yngsta kullen är kvar nu :) alla ifrån den äldre kullen är tingade
finns anton kvar?