Roliga historier 2
här är den första tråden med många roliga historier att läsa
En fet och medelålders bankdirektör hade gift sig sent i livet. Ett år efter det han gift sig var han på Stora Sällskapet och skröt för en vän att hans hustru nu var med barn."Med barn!" utbrast vännen. "Och vem misstänker du?"

Sivan kom hem med en massa nya, fina kläder från varuhuset. Maken, yrkespolitiker, rynkar pannan: "När vi gifte oss lovade du att sy dina kläder själv!" "Ta det inte så allvarligt," sa Sivan. "Det var inget löfte, det var bara en målsättning."

Hihi, en från mig…
En man var på resa i Mexico. På kvällen bestämde sig mannen för att gå ut och ta sig en sup. Han gick in i den närmsta baren och beställde 1 shot tequila och 1 öl. Då sa bartendern: Om du kan få hästen här utanför att skratta, så får du dricka gratis hela kvällen. Mannen antog utmaningen och gick ut. När han kom tillbaka undrade alla hur det hade gått så de tittade ut och där såg dom ästen som skrattade. Bartendern höll sitt löfte och mannen behövde inte betala.
När mannen kom tillbaka dit, nästa dag, sa bartendern: Du fick hästen att skratta, men om du får honom att gråta, så får du dricka gratis igen. Åter gick mannen ut, och när han kom tillbaka så grät hästen. Bartendern var chockad och frågade därför: Säg mig, hur du gjorde?
-Då jag skulle få honom att skratta sa jag till hästen: Min är större än din, och nu då han skulle börja gråta, så visade jag den.
Löjligt rolig ^^

En sommargäst till en inbodd Smögenbo: "Ni som bor här året om känner väl det som om ni vore på semester jämt?" "Nävars, de flesta av oss uppför sig ganska anständigt."

Johan hade gått hädan och kosten sänkts ner i graven. En utav hans vänner tog upp börsen och kastade några mynt på kistlocket. Prästen undrade vad de skulle vara till. "Till några öl åt Johan." "Dit Johan kommer finns det ingen öl." "Då stannar inte Johan länge."

Styrelsen för Statens biografbyrå hade just avslutat beskådandet av en film av föga socialt eller konstnärligt värde, när ordföranden harklade sig och sade:"Jag tror att jag talar på allas vägnar om jag begär att det motbjudande och avskyvärda avsnittet med en dvärg, en schäfer, två nakna män och två nakna kvinnor visas igen!"

- Kallade 45:an mig för idiot?
- Ja, överste.
- Var det skämt eller allvar?
- Allvar.
- Det var tur för soldaten, för den sortens skämt tål jag inte.

- Herrn, ge mej 100 kronor så räddar ni livet på en rejäl och skötsam man.
- Ni ser då varken rejäl eller skötsam ut.
- Nä, det är er jag talar om.
Hahaha va roliga
Skrattade mest åt 6:an och 7:an :D

På en finare resturang betraktade en herre notan, flämtade till, men tog sig samman och sa: "Det var dyrt med 600 kronor för en sådan måltid, men jag hoppas ni ger rabatt till en kollega." "Är ni också servitör?" "Nej, jag är tjuv."

"Jo, jag skulle laga ett trasigt rör." "Det måste vara fel." "Är det inte hos King?" "Nej, han flyttade för fyra år sedan." "Det är ju också ett sätt! Först ringer man efter hjälp och sen flyttar man vidare utan att säga ett ord!"

"Du lovade ju att betala tillbaka hundralappen nu i vår, eller hur?" "Uppriktigt sagt, min käre vän, tycker du att vi har haft någon riktig vår i år?"