Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 267 ggr
Rymdkanin
0

Läser ni högt för mössen?

Tror ni att dom kan bli lugna av det? Det låter iaf sött :)

TacoBelle
0

Nej men jag sjunger för mössen.

Rymdkanin
0

gillar dom det?

TacoBelle
0

Ja dom klagar iaf inte Flört

Rymdkanin
0

Okej, hihi

mandymoo
0

Jag pratar med mina.. blir liksom automatiskt när man lullar runt… sjunga vågra jag inte .. vet inte om jag tål min egen röst *ler*

Men många av mina vet sina namn… ja till o med vildmusen Klas…

TacoBelle
0

Ja att man pratar med djuren är så självklart att det skrev jag ens inte. Skrattande Jag sjunger jämt när jag är glad, vad jag än gör.

[mjuue]
0

Jag pratar med mina möss och sjunger för dom :) Brukar också spela musik för dom :P Hihi

Muszimba
0

Mina möss får alltid en liten mysstund innan sängdaxs med liten sagostund där både jag och de brättar sagor för varandra. Nu senast sade min lilla Blossom till mig att hon drömmer om att bli en datormus i sitt nästa liv.

kastrullis
0

Jag sjunger för mössen, men det är bara EN av dem som lyssnar, Kakan.

amaira
0

#8 "drömmer om att bli en datormus" Förvånad Det måste vara en mardröm för en liten pigg och aktiv mus.

Eller, gillar hon att bli klappad, tryckt och klämd på, timme ut och timme in, varje dag? Oj  Generad  nu har jag avslöjat vad jag gör om dagarna… smilie Flört

Här pratas det och sjungs det så det står härliga till. Ofta sätter jag på deras TV åt dem. Själv tittar jag sällan på TV. Men igår såg vi på Poirot tillsammans, filmen råkade komma när jag var där och då ville jag se den. Den var bra!!

Rymdkanin
0

Okej, vad sött :)

Elyria
0

Nånstans har jag läst att det inte är bra för möss att bo i ett rum där det finns TV. Nån mer som hört något sådant?

Rymdkanin
0

#12 det tycker jag att man hör om nästan varje djur sort. Man får ju ha tvn eller stereon på med måttligt ljud.

Muszimba
0

Jag har mina i samma rum som TV:n, men i andra änden av rummet. Det pga det "tysta" ljudet från TV:n när det är i viloläge. Inga möss som bor inne i datarummet då det alltid surrar här inne pga mailservern som är på 24 timmar/dygn.