Godmorgon 9 feb
Jag hade glömt att jag skulle hinna köpa säd innan jobbet, och drog mig lika länge som vanligt, svårt att kliva upp… Därför är jag sen nu, som vanligt!
Efter jobbet ska jag packa och fixa, för vi åker till stugan imorrn, och blir borta en vecka igen. Känns skönt, då jag är lite trött och så. En veckas läsa, promenare och mysa känns helt rätt!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Låter som om du ska iväg på en sån där lyxvecka igen ;) Det gör du rätt i. Passa på att njuta och koppla av när man kan o får.
Kah hra då äntligen tagit mig ur sängen *ler* säger bara aj… o tog en värktablett så snart jag kunde, bara väntar på att den ska "ta"
Och jag ska jelt klart inte göra ett dugg idag *ler*

God morgon på er alla.
Har redan varit ute nu på morgonen. Det pga min "gammelmus" Facklan behövde ha ny medicin för sin Mycoplasma, Baytrilen vart slut och hon behövde ha mer av den. Annars har jag käkat frukost och tittat på TVn. Ska slappa idag.
Godmorgon allihopa!
Hoppas ni alla har det bra. Själv är jag långledig (3 dagar) nu på hur länge som helst och ska passa på att åka ner till Örebro och hälsa på en kompis. Jag ska nämligen flytta till Örebro i mars för att börja plugga igen. Då får jag bredband igen också, och kan då kika in här lite oftare :)
Nyss hemkommen från veterinären, farbror Frodo hade satt ett ben på tvären i halsen så vi fick lov att åka in och plocka bort det, så nu ligger han lite små-lullig och återhämtar sig. Stackarn har vart med om mycket nu på senare tid, igår voltade vi med bilen, jag, han & Nelson. Som tur var gick det bra iallafall.
Som sagt, hoppas ni alla mår bra!

Kul att se dig här inne ThereseW. Det var länge sedan jag såg dig här inne, har saknat dig.
Ja, det var väldigt länge sen nu. Det har inte funnits varken tid eller möjlighet tyvärr… Känns som att jag har lite att ta igen…
Hej.. god eftermiddag.
jag sitter här med blåtira och svullet öga och panna. Fick en boll i huvudet.. inte en mjuk heller. Så jag sitter här o gråter och har jätteont. Idag ska jag bara vila.. fick jävligt ont i huvet nu också..

Oj stackar dig… sånt gör ju så satans ont.. vi kan gråta o tycka lite synd om oss själva tillsammans… du med ditt öga o jag med min rygg *Ler*
Ja ont ja.. men ryggskott låter inte kul.. :/ Måste göra jätteont. Blev värsta rädd när jag kollade mej i spegeln.. hjälp ett spöke *hihi*
Krya på dej!

Jo det gör ont - kan knappt resa mig upp eller sätta mig osv.. *ler* Men det går ju över någon gång *ler*
#10 Ajdå.. hoppas du blir bättre snart :) Min blåtira är inte längre blå .. den är lila *hahaha* :P
#11 Grattis til din hund! jättesöt :)
Har just skrivit en berättelse till husmusen ;)

#11 Grattis - så söt *ler*

#12 ja den kommer att skifta i alla olika färger *ler*
Ryggskotter brukar ta ca 1 vecka innan det är borta helt *ler*… får ta det lungt i helgen
#16 Kanske alla regnbågens färger …
Jag håller på och skrattar ihjäl mej.. Moahahahaha xD *hihi*
har just kollat in: http://www.tjuvlyssnat.se/
Gör det du med.. det är så roligt :P

#1 Klart jag ska ha härlig vecka! Ibland känner jag att jag vill ta med några möss oxå, men jag vågar inte riskera att ha dem för nära hundarna, så de får stanna hemma allihopa!
Jag knaprar oxå tablett just nu. Har haft lite för anstängigt på jobbet, med 3 dgaars jobb i rad, samt lite tyngre än vanligt med. Vidare handlade jag över 100 Kg musmat idag, fick förvisso hjälp att bära det till bilen, och in i huset behövde jag inte bära det alls. Hällde upp det i tunnor med hjälp, och har dessutom 2 fulla fodertunnor (hurra för ett jobb med gratis tunnor mellan varven) med färdigblandat som mördade handlederna rätt friskt under blandandet.
Känns onekligen rätt skönt att bara behöva fixa till det åt grodor, paddor, snäckor, kackerlackor och pinnar ikväll. Imorrn ska jag fixa med möss, råttor, gerbil, degus och fågel direkt innan vi åker. Sedan har jag 4 timmars vila i bilen, med avbrott för handling. Kommer sedan att läsa, ta långa promenader (om det inte är -15 ute), fippla med muspapper, äta gott, dricka vin, slappa, vila, titta på film och bara varva ner!
Se till att ta det lugnt med din rygg du med!
MVH Elin

#3 Fy, volta med bilen är inte kul. Jag totaldödade vår förrförra bil så. Voltade runt 1 1/2 varv så alla dörrar, tak och annat var helpaj, allt utom baken, tror jag. Landade på sidan och fick klättra uppåt och ut genom passagerardörren, som då var tak… Stackars Raksha halades ut samma väg, och har trasig ryggkota som ger sloksvans vid kyla, och jag har trasiga handleder som minne av den dagen.
Var det din underbara Saab? Om ja, lever den?
Hoppas att ni inte får några med efteråt av det, och att inte hundarna blir rädda att åka bil av det heller!
kramisar på er alla tre!
MVH Elin
Ojojoj så mycket elände för så många på en gång
.
*Rusar runt och fördelar tröstekramar, delar ut varm mjölkchoklad och mjuka plädar, samt eldar en härligt sprakande brasa.*
Jo, och så ett glas vin åt Elin också
.
Okej, ni andra får också smaka (Malin får ett litet glas
) - och så tar jag ett själv också (och så smuttar jag lite på flaskan…).
Lullelull, det här börjar ju bli kul asså
… Nä, förlåt …
det är inte roligt att ha ont.
Kramar.
#20 *hihi* Igår var jag faktiskt ute vid vår brasa :)
Tack för omtanken :)
Ha det bra amaira! Det snöar här.. men det ser väl du me :P

Nej inte kul att ha ont.. men det underlättar med lite humor *Ler*
Jo, det var min kära saab..
Den är inte riktigt körbar just nu, men efter lite arbete så… Jag och grabbarna blev mest omskakade och är inte bilrädda nu som tur är.
wow, ThereseW… *saknat*