Gomorron alla hjärtans dag.

God morgon från lilla mig. Jag pendlar nu så här på morgonen mellan datorn och TV:n då det är TV4:s nyhetsmorgon som jag halvtittar på.
Önskar er alla en jättetrevlig och glad Alla Hjärtans Dag.

Idag är det 18 år (just på alla hjärtans dag) sedan jag fick veta jag väntande mitt första barn. Tänk han blir 18 år i slutet av September.
Idag tar jag det bara lugnt.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Vad roligt Mymlan! Jag ska ut till stallet och pussa hästarna! 
Kram och ha en trevlig alla hjästans dag!

Gud va roligt jag har haft idag!!
Jag har varit i kungsberget :D
3 timmars bussresa :P Hehe.. men vi såg på film.. och hade jättesköna platser och stolar ;)
Det var första gången jag åkte slalom.. och föll för det direkt! :) Jag har haft jätteroligt och allt gick jättebra!
Åkte i grön backe först (lättlätt backe) för att träna upp mej.. man måste ju börja med det lättaste ;) Fick åka knapplift till dom gröna backarna ;) Ramlade en gång.. för jag gick av lite för tidigt.. pga trasig stol :( Synd.. men men det ordnade sej.
Sen gick åkte jag på blåa backarna ;) Och där åkte jag.. den heter fikasvängen.. den är jättelång och man får åka röd backe ett tag och man får korsa 5 st andra backar.. :P Lite läskigt första gången men sen gick det bra :)
Sen så åkte jag ju en halv röd backe några gånger ;)
Vi åt på resturangen.. hade faktiskt god mat! Hyrde all utrustning.. :P Äger inga slalomgrejer här hemma.. bara långfärdsskidor, pjäxor och stavar till dom :) Jag tyckte det var så otroligt roligt så jag vill åka igen.. o igen o igen!!
En perfekt alla hjärtans dag!
Grattis på all hjärtans dag allesammans! :D
*hihi* Jo det var väldigt härligt :) Tack!
Jag satt bara å pussade på min pojkvän Teemu, blev en bra dag!