Nationaldagsutställning
Den 6 juni är det dags för utställning igen, glöm inte bort det
. I Gävle denna gång, alla är välkomna!
http://www.svemus.org/sidor/kom-utst.html
Standarddomare är Therese och petdomare är Åsa, båda dömer upp för att bli godkända domare inom respektive klass. Therese dömer upp för Elin, dvs Elin sitter med som sekreterare och godkänner sedan uppdömningen om inget finns att opponera sig mot.
Sekreterare i petklass är inte riktigt klart än.
Hemsidan är ganska full med spam och ser illa ut. Det håller på att upparbetas en ny, och denna ska sägas upp. Den här är för svår att hantera, det finns ingen som kan.
Ska bli så roligt! :D Ställer nog ingen mus den här gången, kanske PB bara för hans speciella färg så det vore lite småintressant… Men för min del blir det nog mest att spana in alla till salu-möss! ;)
\\\\\\\\\\\\\\\\_
Mvh Lilly - Sajtvärd på Bullhundar iFokus
Jag undrar om det är någon som kommer från Stockholm (antar/hoppas att det är ett gäng) och kan tänka sig att ta med sig en mus till mig. Jag själv kommer inte vara där men har jag riktig tur kanske Lilly eller Evelyn har lust att ta med sig henne till mig? *hoppas hoppas*
Jag vet att åtminstone Vattnadals/Elin ska ha möss från samma tjej som mig, kanske fixas samma transport i samma veva? En bebis från denna tråd.
Är det någon som kan hjälpa mig, skriv ett PM till mig :)
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin
#2: Om det krisar sig så kan jag såklart hjälpa. :) Men då får du möta upp på tågstationen för jag har nog inte mkt plats hemma alls just då med två kullar och några nya möss. :)
Men det löser sig ju alltid!
\\\\\\\\\\\\\\\\_
#2 Om du missade det ovan så är ju Therese dommare på utställningen, så hon kan ta med sig mössen själv till utställningen..
Jag kan ta henne därifrån om du vill. Har plats här hemma ifall du inte kan möte upp och hämta henne vid tåget när vi kommer hem :)
#4: Fast hon länkade inte till Therrans annons.. nu blir jag förvirrad? Haha
\\\\\\\\\\\\\\\\_
Haha, jaha! *dumma jag kollade inte ens länken*
Men Therese (och även Kent & Kerstin + amaira) reser ju från Sthlm så det borde ju vara lätt ordnat med transport i alla fall! 
Haha, jag blev jätteförvirrad ett tag Evelyn! :P Det handlar om en fläckig mus den här gången :) Förhoppningsvis får jag ju hem båda donnorna samma dag.
#3 Jag möter upp på stationen eller kanske i timrå centrum? Det hinner vi spåna på, ska kika närmare ikväll på någon som kanske kan ta med sig ko-musen från Stockholm.. :)
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin