Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 759 ggr
amaira
0

Naglar, stora och små...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är ju inga naglar som går att jämföra med Mandymoos… men det skulle kanske vara för mycket begärt. Ganska söta ändå, tycker jag, både musens och mina smilie.

Muszimba
0

Amaira; tar man musens naglar och förstorar dem vad blir det då?? Jo, Mandymoo-naglar på en mus. haha.

mandymoo
0

*ler* ja sen kan man dekorera dom o pyssla

Muszimba
0

Naglar som är snyggt dekorerade är justa och då kvittar det om de är långa eller korta.

mandymoo
0

Ja det stämmer.. jag tänkte nog mer på att en musklo är så liten, men om man förstorar upp den som på ett foto så kan man dekorera *Ler*

Mymlan
0

Jag klarar ej av att ha långa naglar.. Man kan ju ej greppa i saker, de går av *aj*

Snyggt är det om de är välskötta.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Grodan
0

hm… *host* jag är väl den enda i hela världen som älskar att ha kort kort klippta naglar!

apropå klor på möss, så är det en medlem här på mus-ifokus som måste klippa sin mus klor väldigt ofta då de annars växer sig för långa. Jag skulle så gärna vilja att hon berättar om det… Flört hur det är att regelbundet klippa musklor!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

amaira
0

#6 "jag är väl den enda i hela världen som älskar att ha kort kort klippta naglar"

Nej, jag med!!!

Jag avskyr att ha långa naglar, för jag håller på med så mycket glädjefyllda saker som ger mig sorgkanter, och jag avskyr sorgkanter.

Problemet är att jag har så oerhört starka och snabbväxande naglar, att de växer ut fortare än jag hinner blinka, och definitivt fortare än jag hinner klippa dem. Ledsen

mandymoo
0

#7 sälj dom *ler* finns många som vill ha sånna naglar