Mus iFokus

Mus

Etikett: fotografier
Läst 817 ggr
Charlie2006
0

Tog med musen ut..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Passade på att ta med Kanel ut och han tyckte det va skoj att klättra upp och ner i äppelträdet Glad.. Så här kommer två bilder som jag blev nöjda med.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Charlie2006
0

oxå den andra bilden Flört.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Ratata
0

Åh vilken sötnos han är! <3

Charlie2006
0

#2 Tack Kyss.

Min hemsida

//Frida

ivanhoe81
0

själv tog jag med en av mina råttor ut för första gången men jag kan  inte ha min råtta lös som du har din mus

bor mitt i samhället och det går minst 15 katter lösa i mitt område

men Lakris tyckte att gräset och maskrosorna var spännande de reste sig upp med en gång som han släppte tassen från dem

[IsabelleA]
0

Vilka superfina bilder! :D Vad inspirerad jag blir! Jag vill också ut och fota muslingarna!

Och jag måste säga att din Kanel är riktigt fin! :D

Charlie2006
0

Ups jag glömde att jag hade Kanel fri på golvet och allt, blev riktigt rädd där ett tag men hittade han sovande i ett hus som står på hans bur. Med dörren uppe från mitt rum och två katter här hemma vet man aldrig vad som kunnat hända.

#4 låtter härligt Flört, vågade bara ha han lös i trädet. Gräset vågade jag inte han i då jag också har massa katter i området och inte minst två egena som tycker det är skoj att bolla runt med Kanel.

#5 Tack Kyss.

Min hemsida

//Frida

Charlie2006
0

Hur tar man reda på om det är en skada eller om det är svans knyck han har? Vill ta en kull på han, men vill inte göra det om han har svans knyck.. Kan man göra en "testparning", eller är det att låtta bli att ta ungar på han som gäller?.

Min hemsida

//Frida

ivanhoe81
0

vet du något om han fått svansen klämd eller ej under hans liv??

(artlink lyckades ju fixa en egen svansknyck med fel transportburar förlåt artlink om jag berättar om det men du kanske har berättat det tidigare här i forumet) det var ju ingen medfödd svansknyck så där går det fint att avla

Charlie2006
0

#8 Ingen aning, en dag hade han knycket/böjen där. Vet ju dock ej när svansknyck utrycker sig om dom får det med än ggn eller om det kommer efter ett tag?. Sen är jag nästan vara säker på att varken mamma eller pappan till Kanel har svansknyck. För dom måste ha det i släkten va (för att få svansknyck)?.

Min hemsida

//Frida

MP160
0

Föds dom inte med svansknyck när det ligger i generna?

Charlie2006
0

Jag behöver inte grubla med dethär mera, det är svansknyck då en av hans föräldrar har givit han deta så det ligger i generna.

Min hemsida

//Frida

MP160
0

#11 Fasen vad synd… Hade kunnat bli redigt fina bebisar!

Ratata
0

#12 Jag håller med :(

Charlie2006
0

Jo då jag ville föra vidare hans temprament och utseende. Han hade tydligen svansknycket sen han var bebis, bara jag som inte märkte det förens han hade varit här i ca 2-3 månader Skäms. Men men han kommer alltid vara min stilige myspojk, vilket såklart aldrig kommer ändras Flört.

Min hemsida

//Frida

Charlie2006
0

Kanel fick komma ut idag igen Flört, men dena ggn fick han springa lös på gräset.

Min hemsida

//Frida

Mickvor
0

härligt!  :D

[IsabelleA]
0

Fina bilder! :D

StillaSinnet
0

Vackra bilder! Pälsen är så långhårig och yvig!

#8 Biancas svans fick ingen knyck. Hon fick en sårskada av olyckan men är helt återställd nu. Jag glömde påpeka det när hon var framme igår så du tänkte kanske inte på hennes fina svans :)

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

ivanhoe81
0

tänker inte så mycket på svansarna, tittar mest på hur deras temperament är och hur vackra de är med sina stora öron