Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 582 ggr
Mymlan
0

Akvarium

De bortskänkes men de får hämtas här i Rimbo, ska de tas in till stockholm så är priset 150:-. Frakt in till stockholm sker då jobbet i Märsta är klart och jag kan ej säga exakt när det är klart.

De passar utmärkt till möss. Mått kan jag inte ta ej heller bilder då dessa står i ett överfullt extra förråd. Tas endast fram då det kommer en som ska ta ett.

Har ingen hämtat innan de ställer conteinern här slutet på maj alt i juni så slängs de.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

[IsabelleA]
0

Hoppas någon vill ha det! :D

Mymlan
0

#1 Fler än 1.. I olika storlekar.. Finns ett som troligen är runt 100 cm de måste dock sättas för 2 hål i glaset då de har haft ytterpump, den har även aluminiumram. Jag har ej anv den till nå djur bara stått i förrådet.

Emmiiz
0

ooh.. vet du ca hur stort det är?

är ev intresserad..:P

Mymlan
0

#3  Sa ca 100 cm på längden kan vara ngt mindre men även ngt längre.. Om du menar den jag sa i inlägg #2

Mymlan
0

Måndag 31/5 sätter de hit conteinern ingen som vill ha akvariena så slängs de på måndag såvida ingen har bokat och datum för hämtning/leverans är bestämt.

[Kamillah]
0

Du vet ju att jag är intresserad…dock kan jag ju inte "köpa"(alltså gå med på att betala fraktkostnad) förräns jag åtminstonde sett en bild på dem, och för långt för mig att åka dit och kolla själv om det ens är möjligt.. synd Rynkar på näsan