Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 394 ggr
Vattnadal
0

Elin är hemma!

Nu är jag hemma och jag är EXTEMT lycklig!

För det första: Jag har haft en jättehärlig semstervecka, med god mat, gott vin, härliga promenader (samt en skrämmande upplevelse då jag tolkade på skidor efter Raksha, en golden med spring i benen, nedför ett berg, och första gången på längdskidor på minst 16 år!!!) och verkligen SEMESTER! 

För det andra: När jag kom hem upptäcker jag att mamma, pappa och syster Jenny med familj har gett mig en för tidig fördelsedagspresent. Huset är städat, och då menar jag städat. Tom köksskåpen är städade, frysen avfrostad, mattor tvättade, nya (OBS även nysydda) gardiner, blommorna är omplanterade, böckerna nedplockade och dammade osv. Det är bara burarna som inte är städade! Så underbart att jag får en tår i varje öga!

För det tredje: Alla djur mår bra, och mina musbebbar är så underbara. Ska sälja en del av dem, men får svårt att välja vilka, känner jag. De bara sitter i handen och blir pussade på. Jag sorterade dem innan jag åkte, då de var prick 4 v gamla. Nu är det orörda sedan jag åkte, och SÅ underbara!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

[mjuue]
0

Kul att du haft det bra! Låter som en riktig semester :D Välkommen tillbakaGlad

TacoBelle
0

Det låter som du har haft det mysigt! Vilken underbar present också *vill ha* Skrattande

mandymoo
0

Härligt - välkommen tillbaka

Elyria
0

Så avundsjuk… Mest på den för tidiga presenten.

mandymoo
0

#4 kan bara hålla med - sånna presenter är bara bäst

amaira
0

Blir riktigt glad av att läsa ditt lyckliga inlägg. Förstår din lycka!

Säger grattis, och tycker dessutom att du är värd både lyckan och presenten. Kyss

Komma hem till ett fullständigt nystädat hus på det där viset, som en överraskning dessutom. Wow!

Grodan
0

Gah, vad härligt! Ja, när man har djur blir det sååååååå skitigt… det behövs ju jämt städas…

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️