Black och Chocolate Sökes
Söker möss i färgern black eller Chocolate. Black får vara med eller utan tan. Men även banded och fläckiga black och Chocolate är av intresse. Hårlagen korthår, långhår och texel är av intresse.
Hona/honor eller hane/hanar spelar ingen roll, kommer troligen att användas i avel. Men vare sig den/dom ska användas i avel eller inte så kommer den/dom leva ett härligt liv här hemma hos mig med kompisar, ett berikat liv och bra mat livet ut
.
pm:a mig här på iFokus eller mejla mig till - magnussonfrida@hotmail.com
Bor utanför Göteborg.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
kan du tänka dig att åka för att hämta möss så har jag det mesta du söker..
choklad,
långhår, korthår,
tan
banded
komöss o svart-vitt och brun-vitt
alla med svarta knappnåls ögon..:D
Emmiiz hur gammla är mössen? är chokladen/a hel choklad, eller är det ex vita tecken på dom?. Är dom svensktypade, engelsktypade eller blandras?.
Såg att du bor i Nynäshamn och kan tyvär inte åka ditt då det är ganska lång, men skulle vara om man hittade transport
.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida

Har precis lagt upp en bildtråd på min andra kull.
Fast de är ju syskon med dina två tjejer ifall det är någon av dem du tänkt till avel.
Annars finns det ju både svart och choklad där.
dom är födda 25/4 och 3/5
så 1.5månader tyå?
helchokladen är tan och engelsktypade..
har även vit-choklad tecken och dom är sve/eng men bara svensktypat syns.
hoppas du kan fixa transport då..:P
annars ska jag TROLIGEN ner nån gång i sommar till gbg, men räkna inte med det då vi bara hoppas att vi har råd att åka ner..
då blir det v 26 eller 27, vi är bara lediga då..
mvh
#3 Beror på hur dom utvecklar sig tjejerna jag köpte från dig om jag ska ha någon av dom i avel eller inte, har inte bestämt mig än om det ;).
Är chokladen hel choklad eller är h*n tan eller fox? Tyckte om fläckis chokladen också :).
#4 Ska tänka lite på det ;), hör av mig.
//Frida
Jag har en black/tan hane. Han är blue- och extremebärare och går ännu (9 veckor gammal) med vuxen hane och en bror utan problem så han får gärna stanna om du inte prompt vill ha honom :)
Bor dock en bra bit ifrån dig -Degerfors
Kan tillägga att han är en STOR och vacker engelsktypad grabb. registrerad i svemus. Så klart!
-Lottiz
Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare
#6 Nej så fin
. Jo det är ju en bit, men skulle nog passa här hemma
. Om jag kan hitta transport är jag nog intresserad av pojken.
//Frida

#5 De är hela choklader.
#8 Du kan skriva upp mig på fläckis chokladen om det blir en tjej, så får man hoppas att det blir en bättre fördelning dena gången
.
//Frida
#6 Oooh, snyggomus! 
Paulina