Puss och tung bilder
Många är vi som pussar och gullar med våra möss… men har ni några foton på era våldgästande närmande? Det vore kul med lite matte/mus gulle gull bilder :)
å har ni bilder på möss där man ser deras lilla lilla tunga får ni lägga upp dem också..
själv har jag inte lyckats få med så många puss/gull eller tungbilder, men några har jag iaf 

_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
han älskade att bli kliad i nacken.. kunde ligga i ens knä och njuta hur länge som helst..

_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
det ser kanske lite konstigt ut, men jag lovar- jag mosar honom inte! bara mjukar lite 

_
har väldigt väldigt få bilder på mus tungor, men här ser jag allt en liten rackare sticka ut ;)
_
hihi,, den här bilden tog jag för evigheter sen. jag skulle försöka pussa min dåvarande mus medan jag fotade. men det gick ju som det gick *skratta*
_
synd att skärpan inte var på musen där bak å att fotot inte var ljusare och att foxy inte hade varit i vägen och att jag inte stod närmare och att…
ja, det var helt enkelt synd att jag inte fick ett bättre foto än såhär, men jag ser iaf en liten tunga på Elitini där i bakgrunden :)

_
Den här bilden avviker väl lite och det ber jag om ursäkt för.. men jag måste bara få visa den trots att det är råttor och inte möss. Snacka om gulliga!
Det är Kiala som ger Pärla en.. hmm, puss ser det ut som? :D
_

Älskar bild #1 och #3 är bra söt med tungan *ler*
Underbara bilder !!! som vanligt från dig.
Mus-tungor är förtjusande rara, men inte så lätta att fotografera.

Åhh så underbart mysigt det ser ut *Ler*
så rara bilder… *myser*

Ja då är man skicklig eller har tur *ler* för det är helt klart inte det lättaste *Ler*
Otroligt sött är det ialla fall.
Vilka gosiga bilder! 
Olle
#12 nä men ooh så gulligt.. det ser ut som den försöker suga sig fast hihi
_
mustungor… 🐭🐁👅