Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 369 ggr
[Theriss]
0

Glad överraskning

Ja nu har det gått en vecka snart men nu har jag fått tummarna loss att skriva detta…

I torsdags väntade en glad överraskning på mig när jag kom hem från stallet. Ett registreringsbevis viftades i ansiktet på mig, och jag tänkte att jag har ju inte fått mössen än… Men jodå, de hade kommit de med Skrattande Oooh vad kul det var att äntligen få se dem, som jag längtat! Sander's Mandel och Morakullan's Älva heter de, tjusiga damer Glad Har inte hunnit fota dem än, men snart…

Passar på att tacka Grodan som hade Mandel hos sig och lät mig få Älva, Mandymoo (som dessutom först transporterade Mandel från Finland) som tog med Mandel och Älva till dreamiz som sen hade dem hos sig ett tag och till sist Fairytail som åkte hem till mig för att lämna mössen. TACK ni är guld värda!!!

dreamiz
0

Visst är de fina? Jag hade kunnat behålla dom själv. hihi…

Fairytail
0

Samma här! Blev helt kär i dem båda två!

mandymoo
0

Ja jag kan bara nicka *Ler* Och  beresta är dom, Mandel har ju till o med gungat ordentligt i en båt också *Ler*

Grattis att dom äntligen är hemma *ler*

mandymoo
0

Theriss vi längtar efter foton ;)

[Theriss]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inte världens bästa kvalitet, men det får duga =P

Sander's Mandel ---->

[Theriss]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morakullan's Älva ---->

Grodan
0

Wee! Vad kul!

Kan passa på att berätta att Theriss fick den "bästa" av de tre chokladhonorna från Finland, då jag inte ville att hon skulle bli besviken samt att hon kommer att behöva den bättre i avel. Själv kommer jag nog avstå från avel på min Sander´s Kastanj.

Som alla nya möss fick de sitta i karantän över 6 veckor samt avmaskades med Ivomec.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Prizma_o_Kristall
0

Gud vad söta de är Mandel och Älva!

Laika
0

De var verkligen långa! Limousinemöss.

mandymoo
0

Kastanj är det fröken hemma hos mig nu???

Grodan
0

Nä, Kastanj sitter här. Henne äger jag och Tomas.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

mandymoo
0

Okey vad heter den är sötsaken då? Chocpops eller vad var det???