Äntligen hemma!
Tänkte bara dela med mig lite eftersom jag nu äntligen fått hem mina små efterlängtade skruttar.
Börjar med Vibys Igor, sö cream. Du är super härlig!
Sen har vi Vibys Juanita, rö cream.. fina fina du..
Åsså lilla Inger, argente astrex.. tack Kerstin för en super mysig tjej. Snacka om knaster. Man behöver bara snudda vid henne så sätter hon igång och myser. =)
Å lilla Always Pretty "Varimba" chokolate tan.. Tack Lottiz.. för en mycket vacker och trevlig flicka.. Jag ska verkligen pyssla om henne.
Sist men definitivt inte minst har vi Evelyns Berlinoz och Evelyns Bambi! Båda i favvo dräkten, svart tan *kär*
Stora fina kontaktsökande killar som hoppade upp i min hand på en gång när vi väl kommit hem. Dom har tagit mig med storm bara över en natt. Helt coola i sin nya miljö och jag är mer än nöjd,, jag är förälskad.. Hade det inte varit för att jag har en sambo och en sex månader baby i min säng så hade dom haft en plats där om nätterna. =)
Fast dom kanske ryms ändå…
Bambi
och Berlinoz
Pjöpisar!! Jag är minst lika kär.. bara av att se bilderna. Längtar tills jag får se dem i verkligheten, men jag tror att jag är mer "taggad" av att se dina möss än vad du är av att se mina hamstrar ?? *lol*
Anyway, i love them all! 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Tok då, nej så är det inte alls. Blir mer och mer nyfiken på de små du har där hemma. Speciellt nu när det blir med choklad =) och då jag fått nys om att du har en hamsterfjäril med vingar.
Det glädjer mig verkligen att du gillar grabbarna så! Ville att de skulle hamna hos någon som gillar och uppskattar dem på samma vis som jag själv och det hemmet verkar ju vara hos dig faktiskt!
Såg på en gång du fick hålla dem här, att ni verkade klicka och det känns bra att de hamnat hos just dig! Pussa på dem en extra gång från mig! 
Ljuvliga! Älskar de stora höronen ;)
Paulina
#3 Ska jag göra..
#4 Me too!!
Viby-öronen är bara såååå läckra! Mums!