Godmorgon onsdag 28 feb
Får man säga godmorgon den här tiden på dygnet??? Hmm nja … men det är ju inte dirket god natt heller…
Tja hur som helst… god morgon på er alla när ni nu tittar in *ler*
Jag sitter o spelar lite spel, läser lite här o där… knåpar på några artiklar… om dom sen blir något att ha får vi se *ler*…. men sova går inte… ingen mening med att bara ligga o vrida sig i sängen heller.
Imorgon ska jag iväg o köpa nya damsugarpåsar o lite bra nät till mina egenbyggda burar *ler*… sen blir det lite pyssel… har massor att göra men tar lite i taget… några måsten o lite kul saker blandat brukar göra måstena mindre tråkiga *Ler*
Kom på att jag missat fotografera min små på flera dagar… så det ska jag helt klart hinna med imorgon också *ler*
Hoppas att alla ni andra får en kanon bra dag idag.
mja, personligen tycker jag att morgonen börjar typ efter 04… men men

Gomorron musfolk! 
Jag sitter här på kontoret där jag jobbar, lite trött eftersom det blev ganska sent på Västsvenska entomologklubbens årsmöte igår. Jag som är med i ganska många föreningar åker på årsmöten var och varannan dag nu. Dock råkade jag se att ni i SVEMUS har årsmöte den 25 mars och inte 25 februari som jag hade fått för mig i en annan tråd. Ha en fin dag allihop! 
Olle

Jag är uppe för andra gången. Raksha försökte övertala Krister att han skulle missa bussen så hon fick gå ut vid halv 6. Han tyckte att hon fick skylla sig själv som inte kommit upp under den dryga timme han är uppe innana han går, så han stängde in henne i sovrummet. Straxt före 6 spydde hon, så jag var upp, släppte ut henne, skurade golvet, funderade om jag skulle kliva upp på riktigt, och byta vatten i akvarierna, som jag inte hann igår. Bestämde mig för att somna om, eftersom jag då bara hade sovit 5 timmer. Nu är jag lite sen istället, som vanligt…
kram på er!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Sitter på jobbet…hrm… Har svårt att hitta nån arbetslust denna veckan tydligen… Men har i varje fall fixat allt med posten o svarat i telefon hela fm, hinner just inte mycket mer nu när nästan alla är borta…
När jag slutat (om en timme!) ska jag handla o sen hem o montera ner sängstommen o sätta dit nya benen. Sen har jag tvättstugan.
Sen måste jag skura ett par burar. Så ingen vila idag = jag kommer må pest imorn. jaja, thats life.
Gick precis upp :§ hehe :P Sooovmorgon hade jag tänkt mej :D Nu ska jag äta ordentlig och god frukost :D Som man inte kan göra ibland pga tidsbrist. Men idag :D När man e ledig o allt.. ska man äta låång och bra frukost! När jag först läste: Godmorgon onsdag… då sa jag: Vaa är det onsdag! :P För jag hade ingen koll på det xD Hahaha
Jag har blivit brändskadad..
Jag skulle vända på kroketterna i ungen och brände mej.. det var 200 grader..
Min hud är helt förstörd på mitt finger! Det gjorde jätteont i en minisekund sen så hade jag ingen känsel längre, huden var död. Och nu vet jag inte vad jag ska göra.. känner ingenting men det ser jätteläskigt ut. Huden känns helt död och stel ut.

6# Usch!
Själv så har jag bråkat med hästens jag tar hand om, ägare…
Jävlar, sa jag då jag skulle pröjsa för allt och sedan inte få henne…
#6 Oj, stackare. Brände mig en gång på en sån där man bränner i trä med på slöjden, blev ett fint litet jack… Satan vad ont det gjorde! Bränt mig lite på ugnen också men inte alls så att det blivit märken.
I förmiddags såg jag på en film, "Over the hedge". Inte min smak… Sen åkte jag till stallet, tog rätt lång tid för jag fick fixa kraftfoder och hö för tre dagar. Blev ingen ridning för pållen har tappat en sko
Det är så typiskt, när all snö och is äntligen är borta från vägarna händer detta… *suck* Lär inte få på nån ny sko heller förrän nästa vecka…
Tack för omtanken :)
Kommer att få ärr.. åhh ännu mer ärr… har redan 16 st. Huden kommer att falla av snart, för den är ju död. Undrar hur det blir då :S Gud ingen hud alls eller?
#8 Nee menar du en sån där brännpenna *aj*. Förstår att det gjorde ont..