Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 228 ggr
mandymoo
0

Godmorgon, torsdag 1 mars

Nu är våren här *ler* nej jag vet det är den ju inte. Men vi har fått första vårmånadens första dag. Lite små ruggigt o kallt fortfarande.

Idag ska jag se om jag kan få några foton på mina små igen …

Jag har mer eller mindre hela dagen inplanderad, ska till läkaren (vart ju inställt i måndags pga olyckan utanför Uppsala-alla läkare var upptagna) sen får jag lite främmande o sen ska vi åka iväg o en stund… o till slut är det stallet *Ler*

Vad ska ni eller vad har ni gjort idag?

Kram

Muszimba
0

God morgon.

Jag har visserligen redan varit här inne 1 gång redan, men är det igen.

Idag ska jag boka tvättstugan, slappa järnet och sedan ikväll vid ca 21:40 ska jag gå iväg för att gå till jobbet och jobba natt. Ska jobba 1 timme längre imorgon bitti pga en kollega som inte kan börja innan 8 för att hon måste lämna barn på dagis, de öppnar visst 7.

Annars ska jag inte göra så mycket mer än att kanske ringa barnmorskan för att få recept på p-piller som jag har kvar 1,5 vecka av i nuläget.

Vattnadal
0

Godmorgon, segade mig upp ur sängen, låg en halvtimme längre än jag hade planerat, som vanligt…

Ska i alla fall inte behöva göra mer än att klä på mig och mata mig, hundarna och ödlorna, resten fixades med igårkväll.

Efter jobbet ska jag till svärmor som fyller år. Krister slutar 2 timmar före mig, och sticker dit på en gång, så jag blir nog inte där länge. 

Ikväll ska vi packa hemma, inför sista vinterveckan i stugan, så VÅGA inte säga att det är vår redan!Skrattande Måste vidare förbi mamma och pappa ikväll. Jag och pappa ska nämligen ta en sväng till svegbacken och åka lita slalom. Jag har inte gjort det på 15 år. Pappa skulle ta fram mina skidor och pjäxor, men ingen av oss mins vad jag hade för utrustning. Fick för mig att jag hade Rossignol, och ljusa pjäxor, och pappa tog fram dem från vinden. Igår var jag där för att hämta, och kände inte alls igen sakerna. Får åka dit ikväll, när pappa är hemma, och gå genom alla slalomsaker på vinden, så kanske jag känner igen mina saker.

Nej, nu måste jag sätta fart, ha en trevlig dag, allihopa!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Elyria
0

Jag ska snart till veterinären med Eir - dags för henne att flytta till mushimlen…. Har nyss presenterat henne för ett par jobbarkompisar som gärna tittar på möss, men inte träffar några mer än när jag ska ta någon till veterinär..

Ha det så kul i backen, Elin. Förra året åkte jag för första gången på 15-20 år. Men det gick bra - jag kom ihåg ihåg hur man gjorde. Fast mina gamla skidor ligger kvar på vinden - jag har hyrt när jag åkt nu….

Sushifish
0

God 'morgon'. Oskyldig

[mjuue]
0

God morgon ;) :P Vaknade just xD Jaha.. nu har det hänt det som jag trodde skulle hända. Huden har börjat förvinna där vid brännskadorna :/ Har typ ingen hud alls där nu.  ja men vad gör man egentligen åt det…

Rymdkanin
0

#0 Svarade på samma tråd men på insidan istället, orka skriva samma på alla sidor :P

#5 Vad är det som har hänt? :/

[mjuue]
0

#6 haha jo kan det vara jobbigt o svara samma sak hela tiden xD ;)

Jo jag brände mej igår :( Så jag har brändskador vid knogarna, ganska stort. På 2 fingrar. Skulle vända på potatisen i ugnen o så kom jag åt dom där slingorna.. som var 200 grader varma :/ Så det gjorde jätteont i några sekunder sen dog skinnet/huden och känseln försvann. Och nu har det döda skinnet börjat lossna. Så ja.. det ser läskigt ut xD Har knappt nån hud där nu. Nu märkte jag också att man kan se en ådra jätteväl *ii*

cosmonita
0

God morgon! Vaknat vid 16 idag. Jobbat inatt och ska jobba igen så det är inte mycket mer jag hinner med idag.

Just ja, jag fyller år idag också.

Sushifish
0

#8: Grattis!

dreamiz
0

#8 Grattis!

Ja ha go eftermiddag då… Jag har, som vanligt, jobbat, vilat… Nu håller jag på o skurar råttburar (ja alltså en står på tork just nu då…) Annars blir det väl inget speciellt. Jo, jag bläddrar runt här på internet lite överallt o letar skinny o minimöss förstås!

mandymoo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

GRATTIS cosmonita

Ja må hon leva ja må hon leva ja må hon leva ut i hundrade år… (var glad att du slipper höra ;))

cosmonita
0