Mus iFokus

Mus

Etikettergenetikfärgerhårlagteckningar
Läst 2062 ggr
Miahn
0

Sable?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min dejlige dreng Bolt, (efter min egen mening) ligner en sable.. Men der har været meget diskution omkring dette, hvad er jeres gæt? :)

Miahn
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

et mere.

StillaSinnet
0

Åh, herre gud så vacker!!! Den vill jag ha!!!

Och den ser ju ut att vara skuggad på något sätt. Svårt att se om det är en sabel men rosetterna, men du kan ha rätt Glad

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

Miahn
0

Årh, mange tak. Er også MEGET glad for ham! :)
han er faktisk også lige blevet far til et kuld, kan smide et billede ind af dem, jeg TROR der er to sable imellem.

Men to meninger er bedre end en. Det er under kuld E. :)

Muszimba
0

Jo, men visst ser Bolt ut som en Sable. Han är så gullig att jag vill musnappa honom hem till mig. Skrattande Han är verkligen en vacker kille.

Miahn
0

Årh hvor er du sød.
Ja han er godt nok en smækker en! :D

der er jo hans to sønner til salg. Som ligner farmand på en prik, udover de ikke er aby. lokke lokke :D

Miahn
0

Årh hvor er du sød.
Ja han er godt nok en smækker en! :D

der er jo hans to sønner til salg. Som ligner farmand på en prik, udover de ikke er aby. lokke lokke :D

Vattnadal
0

Han kan vara en argente med dålig tickning, eller så luras man av rosetterna.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Miahn
0

Han er ligner overhovede ikke en argente.

han er dove farvet fra hovedet og langs ryggen, og overhoved ikke i nærheden af en argente.. :)

Vattnadal
1

De sablevarianter som är godkända enligt vår standard är alla svartögda, sable, blue sable, chocolate sable, lilac sable och marten sable.

En argente är rödögd och har tickad päls, vilket jag tycker det ser ut som. Dock är han blekt i både bottenfärg och tippfärg, kanske en champagne argente?

Hur ser stamtavlan ut, så kanske det går att räkna ut rent genetiskt (fast det överlämnar jag glatt åt genkodsmästarna)

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Miahn
0

Champagne argente kender jeg ikke?

Hans mor er en bone, og hans far agouti. deres baggrund er ukendt.

[Tearix]
0

ooh så söt

Grodan
0

Åh, jag som trodde vi hittat en sable här… Det var år och dag sedan vi hade Sable… För att inte tala om Marten Sable.

Vi håller helt enkelt inte på med tjocka röda möss längre.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️