134
Gissa! 
Antalet möss du har just nu? 
Dagar kvar till julafton! :D
men dumma fidde 
hahahaaa! Jag hade nog gissat på antal inlägg från dig den här veckan. Du ligger verkligen i 
Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare
Ja, jag vet… musfolket gissar typ aldrig på dagar till julafton… grrr***

Julklappar! =D Wee! … fast jag kanske borde vara mer spänd på 13 just nu… (dagar kvar tills min födelsedag!)
Åh, lyllos… presenter o tårta

Och Parken Zoo i Eskilstuna! =D .. för… det är så många som förknippar det med födelsedagar. o.o;;
Mmmm… Julafton!
Hälsningar Malin
#8 coolt, ska du bjuda de vita tigrarna på tårta? (eller har de flyttat?)

Jag tror de finns kvar. Och de ska absolut ha tårta. Jag tar och klättrar upp på trådstängslet lite och erbjuder dem en bit över kanten. =)
Glöm inte kamera!
Vit tiger… den måste typ ha dubbla chinchillagener…?

vita tiger ….dom är inte kvar 
men dom har sumatra tiger med unger.(dvärg tiger)

Jag kidnappar pappas. Heheheh. >=D
Hmm… osäker på det där. *Skäms* Jag som skrev en uppsats om albinism, melanism och… sjutton nu minns jag inte ens vad det hette som de vita tigrarna var.
#13 åh… var är de då?
#14 chinchilla? *LOL
16 LOL, näe de vita, var är de? har de dött? blir inte tigrar typ jättegamla?

Inte? =O Jahapp. Så var det med det. Nu är zoo-resan inställd. >_> … Okej, den är av-inställd igen. Dvärgtigrar låter ju faktiskt jättehäftigt. =D Hm… De kanske har lägre staket så det blir lättare att bjuda dem på tårta!
XD
LOL

#18 dom är bara 2 meter så dom är små eller hur …lol

Ah. Ja, iofs. Det är ju dvärg för att vara tiger antar jag. ^^'' *Sneglar på affischen på väggen med gigantiska Sibiriska tigrar som slåss*
Åh, fortsätter dom bli mindre och mindre kan man säkert ha dom som husdjur snart! :D:D:D:D

XD Vi får hoppas på det! Aww… tänk er en tiger i mus-format som ryter lite gulligt! ^.^
#3 Förlåt
Ren gissning bara 

Äsch, katter, vad är väl det att titta på. Där har de afrikanska vildhundar, mycket finare och bättre!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

=') Jag avgudar vildhundar. De hjälper och tar hand om skadade flockmedlemmar, och de skadade får även äta först av bytet. Så jättefint tycker jag.