husmusen
Nu har jag också fått nyaste Husmusen.
Innehåller många trevliga "hemma-hos-reportage" 
Förresten, har ni sett den morrhårs-ätna musen på framsidan?
Inte ett morrhår kvar ![]()

Fick den också *ler*….
Jag såg också bilden - men kanske det bara är lite dålig kvalite på den … *hoppas*
Jag fich husmusen för jättelänge sen :P Nej men många dar sen :) Förra torsdagen tror jag det var….
Jo morrhårstuggademusen såg alla på domarutbildningen :/ Alla hajade till på det där…

fast sen vill jag säga såhär… att klubbens tidning är för medlemmarna och alla kan skicka in bild på sin sötnos. Inte alltid som bild eller mus är perfekt om man ska se från vissa perspektiv… men den är fortfarande ägarens ögonsten.. och det är utifrån det som man ska titta… ingen har ju sagt annat än att det är en medlems sällskapsmus. Så jag ser inte att man behöver hojta så mycket om det *Ler*
#3 Ögonsten var namnet
!!

Morrhårsätna musen är min lilla Facklan. Hon har morrhår, fast de är väääldigt svåra att se även utan foto. Ni skulle se hur hon såg ut när jag tog hand om henne och hennes syster maj-05. Då vart hon skalad i pannan och på kinderna, systern var den skyldige.
Facklan är en SÖTNOS!! Med eller utan morrhår. *pronto!!*
Då har du full koll på det hela Muszimba… Det var nog det jag tänkte mest på, att hon kanske fortfarande blir morrhårsäten… utan att ägaren märkt nåt. Vad jag förstått, så är det ingen trevlig upplevelse för en mus, att bli "gnagd på" på det viset. Men nu är jag lugnad och lugn
.

Kan ju faktiskt oxå säga att Facklan blir heeela 2 år och 4 månader 10:e mars och är vår lilla järnlady här hemma.
WOW! Grattis till den charminga och fina Järnladyn!!! 

Oj, stackars lilla gumman. 

Om man ser hur honc ser ut idag och jämför med då, så ser man hur skillnaden är, eller hur?
Hon är en riktigt liten gosig
på 4 tassar som älskar att pussas.
Absolut! (skillnad alltså)